Klon Savaşları


Sevimli pandam fındık burnum merkepçimle anneanne tatil köyündeyiz bir süredir. Akşam üstü park ve 'kaşif Duru' saatimiz var. Yürüyüşe çıkıyoruz önce, hergün yeni bir park keşfediyoruz, biraz yeni parkta ve sokakta oyalanıp kendi parkımıza dönüyoruz. Çokça muhabbet ediyoruz yolda, sadece eskisi gibi yanyana sallanamıyoruz, fazla atraksiyon katamıyoruz, en azından ben çok iştirak edemiyorum enerjisine. Bu da kendimi ağır, hantal ve yaşlı hissettiriyor. Liseden beri sabitlemek için büyük çaba sarfettiğim kilomun hızla artmaya başlamasımı bunun nedeni, kocaman bir göbekmi, hormonlarmı, yoksa benim de artık kabullenmem gereken acı gerçeklermi sence günlük?
Yine de içimdeki dış ses bana bu günlerimizin özlemle anacağımız çok özel zamanlar olduğunu, bu neşeli gezmelerimizin daha minik bir fındıkburun tarafından sabote edileceğini hatırlatıyor, tadını çıkarmaya bakıyoruz bizde...





Not: resimdeki ben değilim, benim klonum Aylin!!!!!!!!!!!!!!

16 yorum:

  • elif-kayra diyor:
    24 Ağustos 2011 00:53

    aman nazar değmesin size ne güzel çıkmışsınız

  • İkiz Annesi diyor:
    24 Ağustos 2011 02:52

    Anne - Kız şahane görünüyorsunuz maşallh size:)

  • annesiningülü diyor:
    24 Ağustos 2011 03:05

    o minik burnuk gelene kadar keyfini çıkarın bu günlerin güzel anne ve kızı ;)

  • Nil diyor:
    24 Ağustos 2011 04:29

    muhteşem bir eküri olmuşsunuz. ilk fotoya bayıldım

  • Noblesse diyor:
    24 Ağustos 2011 05:56

    çok tatlı, çok güzel maşallah, hep birlikte sağlıkla ve mutlulukla kalın..

  • Unknown diyor:
    24 Ağustos 2011 07:21

    elifcim teşekkürler canım...

    ikiz annesi teyze yeğen onlar ama bende çekiyorum :)

    baharcım aynen öyle yapıyoruz:)

    Nilhancım öpüyoruz...

    noblesse, aminnnnn...

  • Deniz diyor:
    24 Ağustos 2011 07:49

    ama gayet zayıf görünüyorsun :)

  • Unknown diyor:
    24 Ağustos 2011 13:03

    denizcim dublör kullanıyorum :)))

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    25 Ağustos 2011 02:19

    nasıl tatlısınız öyle :)
    maaşAllah her ikinize de

    sevgiyle...

  • Oglak Kizlari diyor:
    25 Ağustos 2011 02:43

    1. resme bayıldım.
    Kiloların nerede. sen de göbekliysen.

    Öperim.
    gerçekleri söyleyen anne Çiğdem

  • Unknown diyor:
    25 Ağustos 2011 04:37

    aynurcummmm teyzesiyle duruş tatlılar dimi :))) öpüyoruz.

    çiğdemcim ama o zayıf ben değilimmmmm üühüühüüüüüüü :(((

  • Deniz diyor:
    25 Ağustos 2011 04:54

    Ay en alttaki notu yeni eklediğini söyle, yoksa ben kör müyüm :))))


    Ama gerçekten aynı sen

  • Unknown diyor:
    25 Ağustos 2011 05:04

    evet ortalık karışınca ekledim :)

  • marifet ellerimizde diyor:
    26 Ağustos 2011 04:56

    MERHABALAR.BEN ZEYNEP...

    MAŞALLAHH DURU COK TATLI...ALLAH BAGISLASIN..

    SIZE COK BENZIYOR..

    BENIMDE ÜÇÜZARTI 4 . M VAR:))))))))))

    MELEGINIZI OPERIM ..SEVGILER..
    ZEYNEP

  • Zeugma diyor:
    26 Ağustos 2011 14:59

    Hakikaten çok benziyorsunuz :)

    Neşeniz ve keyfiniz daim olsun...

  • Unknown diyor:
    27 Ağustos 2011 14:07

    marifet ellerimizde, sizi ayakta alkışlıyorum, büyük cearet: bizde öperiz, sevgiler, hoşgeldiniz...

    zeugmacım öpüyoruz...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar