PİNK SWAN...

Duruşun bu seneki ingilizce gösterisi bizi o kadar şaşırttı ki. Hastaydı, ateşi vardı, evden çıkarken 'istersen gitmeyelim, dinlen evde' dedik, gitmek istedi. O arada midesi bulandı, kustu, Ferhatın elinden ilaç şişesi fırladı, kırıldı yerler şurup oldu, Demiri hazırlarken geç kaldık, velhasılı kelam, çok zor çıkabildik evden. Arabada, ateşi yükseldi, uyuklamaya başladı , bende korkmaya başladım, havale geçir, kuliste farkedilmez diye. Yine de çıkmak istemesi zaten yeterince şaşırtıcıydı bizim için, çünkü daha önce bir gösterisini yarım bırakmışlığı da vardı. Demiri babaannesine bırakıp, Duruşu öğretmenine teslim ettik, yerimize oturduk, gergin bir bekleyiş başladı. 

Sahneye çıktıklarında pembe yanakları dışında hastalık hali silinmişti. Hele masanın üstünde görünce gerçekten çok şaşırdık, hiç ipucu da vermemişlerdi ki... 

Gösterinin tamamı çok güzeldi, bittiğinde, artık bitti, başka skeç yok! demek durumunda kaldılar, çünkü hala herkes gibi ağzımızı toparlayamamış, yerimizde kalakalmıştık...

Bizi çok mutlu eden,  kabuğundan çıkan, isteyerek gösterisini tamamlayan, ve sahnede çok eğlenen bir Duru görmekti...Öğretmenlerinin doğru yönlendirmeleri, ilgili, ve sevgi dolu yaklaşımlarıydı Duruyu motive eden, çok yoruldular, hepsine sonsuz teşekkürler, bize bu gururu yaşattıkları için...













CANIMIN İÇİ, SENİ ÇOK SEVİYORUM, BİR NUMARAM BENİM...

23 yorum:

  • bahriye-krm diyor:
    9 Mayıs 2012 02:38

    çooook geçmiş olsun pembe kuğuya....sen yazmasan asla aklıma gelmezdi duru'nun bu kadar hasta olacağı...bak şimdi bir kere daha kutlamak istedim, bu tatlı gösterilerinden dolayı :)

  • Süreyya diyor:
    9 Mayıs 2012 03:22

    çok geçmiş olsun..Duru'yu tebrik ederim..nice güzel günlerinize :)

  • annesiningülü diyor:
    9 Mayıs 2012 03:56

    canım hemde hasta hasta sahneye çıkmış :(
    görev aşkı bu olsa gerek, gözümde iyice büyüdün Duru. öperim ;)

  • Deniz diyor:
    9 Mayıs 2012 07:00

    Ay duygulandım yahu
    Maşallah güzelliğine ve görev aşkına

  • yaruze... diyor:
    9 Mayıs 2012 07:18

    harikuladesin sen Duru,bravo sana.Hasta halinle bile star duruşundan hiçbir şey eksilmemiş suretinden...
    Bak bu kızın geleceği çok parlak benden sana söylemesi.
    Öp öp öpppppp yerime olur mu????
    Çok özledimmmmmmm :)

  • Nil diyor:
    9 Mayıs 2012 07:44

    harikasın Duru. Bence kesinlikle pink swan olmayı haketmiş. Öğretmeni de Duru daki potansiyeli, performansı keşfetmiş olacak ki, masaya onu çıkarmış. kıvraklığını yerim senin ya:)

  • mine diyor:
    9 Mayıs 2012 09:27

    ah canım benim acil şifalar ne kadar sevmiş ki ille de oynamak istemiş kuğular gibi gerçekten
    sevgiler

  • Unknown diyor:
    9 Mayıs 2012 12:21

    sağol bahriyecim, eksik olma, öpüyoruz keremi...

  • Unknown diyor:
    9 Mayıs 2012 12:22

    çok çok teşekkürler, sevgiler...

  • Unknown diyor:
    9 Mayıs 2012 12:23

    baharcım, şov mast goon, bilirsin :)))))

  • Unknown diyor:
    9 Mayıs 2012 12:23

    sağol denizcim, motivasyon önemli:)

  • Unknown diyor:
    9 Mayıs 2012 12:24

    sahne tozunu fena yuttu gönülcüm bilemiyorum :) bizde özledikkkkk!!!

  • Unknown diyor:
    9 Mayıs 2012 12:25

    nilhancım, sağol canım, kıvraklık olayını bilmiyordum bende :)

  • Unknown diyor:
    9 Mayıs 2012 12:26

    teşekkür ederiz minecim, sevgiler bizdennn...

  • Unknown diyor:
    9 Mayıs 2012 12:55

    maşallah prensese kuğu gibi gerçekten .Anasına bak kızına al durumu var son resimde:)
    sevgiler

  • BALLI LOKMAM diyor:
    10 Mayıs 2012 00:45

    Canım benim çok istemiş belli hasta hasta gösteriye çıktığına göre. Acil şifalar, ateş benimde kabusumdur...

  • GüzelDuruGünler diyor:
    11 Mayıs 2012 01:50

    canım benim ya maşallah inan bi fena oldum izlerken o hasta haliyle döktürmüş resmen..Allah nazarlardan saklasın.. bende Duruşumun böyle gösterilerini izlemek için sabırsızlanıyorum ama çabucakta büyüyorlar onuda biliyorum her anlarının kıymetini bilmek lazım gerçekten..allahım ömürlerinin her anını güzel eylesin inşallah..kocaman bir maşallah tekrar tekrar:)

  • I.r.em.c.e diyor:
    11 Mayıs 2012 12:28

    Oyyy bu güzel pembe kuğuya çok geçmiş olsun :) çok güzel oynamış bayıldım :)
    benim öğrencilerimin de gösterisi var 2 hafta sonra inş darısı başımıza :)
    güzel duruya öpücükler sağlıklı günler :)

  • I.r.em.c.e diyor:
    11 Mayıs 2012 12:30

    Pembe Kuğu harika görünüyordu :) Çok geçmiş olsun bu güzelliğe..İnş çok daha sağlıklı ve güzel günleri olur beraber :)

  • didem diyor:
    18 Mayıs 2012 13:07

    Hayatim ben bu postuna yorum yazmistim. Simdi goremeyince sasirdim. Sana ulasmadi mi?
    Durus'u cok tebrik ediyorum. O hasta hali ile cikip gosterisini yapmis helal olsun. Baska cocuk olsa aglar mizildanir asla yapmazdi. Cok ama cok tebrik ediyorum.

  • Oglak Kizlari diyor:
    20 Mayıs 2012 12:35

    Tebrik ederim.
    Ateşi düstümü.
    Bir sonraki teyze ve amcalara yazdığın yazıya da bayıldım, hele bi s.. gidin diyişine.
    hata sende değil çok bilmişlerde.

    Paylaşımcı anne Çiğdem

  • Unknown diyor:
    21 Mayıs 2012 03:06

    aççitommmm canımsınnnnnnn:)

  • Unknown diyor:
    21 Mayıs 2012 03:07

    hiç sorma, neyse ki birini biraz büyüttük, ikincisi daha az hasta olur inş. öperiz sizide, sağlıklı günler...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar