Kızım olmadaaaannn , olabilir aslında....



Bu akşam gidiyorum kuzumun yanına, çok özledim gerçekten. İlk defa bu kadar uzun ayrı kaldık. Dışarda küçük küçük hanımları anneleriyle gezerken görünce, daha çok özlüyorum. Geçen hafta babası, balon makinesini almış, aslında biliyor böyle kimyasal dolu şeyleri sevmediğimi, dayanamamış, bende Durucuk bayılınca, dayanamadım, 'yere yapma, yok havaya yapma' fln dedim, saçma oldu tabi nereye yapsın çocuk,
gene de çözüm üretti, gidip kovayı getirdi, içine balon doldurmaya başladı. Biz de çok güldük, kendi kendine yaptıklarına.

Önceki akşam, yine balkon-bahçe işlerine daldım. Yeni saksılar aldım, pazar günkü köy gezimizde de toprak getirmiştik. Çimlendirdiğim tohumları ayırıp, büyük saksılara aldım. Tarla toprağı ve %100 köy gübresiyle:) Ama düşündüğümden yavaş gelişiyo olaylar. Hala minnacıklar. Bu gidişle seneye yiyebilicez pempe domatları. Ev bitkilerinin saksılarını büyükleriyle değiştirdim, bitki toprağı koydum, rahatladı garipler. 3 saatten fazla uğraştım wallahi. Çok yorucu ve çok dinlendirici oldu. Ekim dikim işleri de bitince sulama kısmı, en keyifli bölümü oluyor. Seneye de nadasa mı bıraksam acaba tarlayı?

Uzun süredir, anneme ne hediye alacağımı düşünmekteydim. Bu sene alamıycam herhalde diye düşünürken, sabah çok orj. bir hediye buldum. Antika görünümlü, çevirmeli tel. Duru için de parfüm.
işte buuuuu....

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar