ORTAK YAYIN PLATFORMU


Radyo dinleyen insan tipiyim, haberleri bile ajanstan dinlerim (harp zamanından kalma alışkanlık) Sanki cd, kaset dinlemek, kısıtlıyor müzik keyfimi, mp3 ten hiç hazzetmiyorum. Birde Durucumu beklerken, feroş arabada, çakmak yerine takılan bir nane kullanıyordu, mp3 çalardı sanırım, miğdem bulandıkça, gözüme bu iğrenç alet çarpıyordu arabada, benim beyin bu aletle bulantı arasında güçlü bir bağlantı kurdu, bakmak bile istemiyorum.

Trt fm dinliyorum sadece, kaliteli müzik, düzgün Türkçe, bir de geniş yelpaze. Kötü müzik kadar, yanlış telaffuz da beni rahatsız ediyor. Abiye Kuzu gibi konuşamazki bir radyocu. 'Olaraktan' 'diyerekten' dedi mi dj, radyonun içinden o küçük insanı çıkarıp bıçakla doğramak istiyorum. Sonuçta bilmesem radyonun içinde küçük küçük insanlar olduğunu, biyere kadar katlanabilirim.
Uzattım mı?
Evet.
O zaman sadede -gelerekten- yazıyorum.
Ortak yayın platformu diye bi şey var. Trt ve platforma üye özel radyolar hergün aynı saatlerde, ortak olarak belirlenen bir türküyü ve TSM şarkısını yayınlıyorlar. sanırım günde ikişer kez ve hafta boyunca aynı iki şarkı çalınıyor. Amaçta ta unutturmamak, doğru şekliyle dinletmek, güzel müzik dinletmek. Hatta birkaç ay önce Durucum sormuştu,
-anne cemalım ne? diye:)
Ben seviyorum, özellikle de türkü dinlemeyi. Bazen bir türkünün içindeki bir söz, bazen sazın güzel sesi, birden yakalıyor, ben o türküyü hissedebiliyorum.
'burnu fındık, ağzı kahve fincanı' kadar güzel bir benzetme olabilirmi?
Durunun da hissetmesini, anlamasını istiyorum. Tek istediğim duyarlı bir çocuk, bir insan olması...

Bir de Trt nin o 'sevgi dolu' spikerlerinin yarışmaları var, çok kolay yarışmalar. Kazanana 'nostaljik görünümlü, Trt logolu' radyo gönderiyorlar. Bir kaç hafta önce Volkan Konak'la röp. yapıyorlar, VK, dedi, ki, yollarda Trt fm dinliyoruz (aslında yollarda başka şansınız da yoktur!)herkese nostaljik görünümlü radyo veriyorsunuz, bende yarışmak istiyorum, utanıyorum' güldüm, bende aynı durumdayım, arıycam, utanıyorum!

not1: VK'a radyo gönderdiler, hemde yarışmadan! Ama bu haksızlık!
not2: Evimizde, nostaljik görünümlü radyomuz var çok şükür, gaza geldim sadece
.

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar