kuymak ya da kuymamak


Özel istek üzerine akşam bahçede 'kuymak' yaptı Tülay. ben hastası değilim ama güzel olmuştu,Herkesten tam not aldı. Hatta espri yaptım, müşterilerde görüp, sipariş vericekler, başka yapmayı bilen yok' şeklinde, akabinde arka masadan;
-aaa kuymakmı o? burda yapıyolarmı? bizde çok severiz şeklinde, ilk tepki geldi, e paylaştık tabiki.



Banyo sonrası Durunun saçlarını oturup seyretmek istiyorum, nasıl şirin oluyor, bütün banyo huysuzluğunu unutturuyor bana. Aslında banyodan da zor kısmı, saçları taramak, kurutmak. Avonda saç açıcı bi nane var, çocuklar için, onu aldım kullanamadan kayboldu evde, en son Durunun elinde görüldü, bir daha haber alınamadı kendisinden. Yine de kestirmemekte kararlıyım, çok ağlarsa diyorum ki;
-bak kızım, sana bir anne tavsiyesi, hayatının büyük bölümü güzel görünmek uğruna rahatsız şeyler giyerek, kilo vermeye çalışarak ve saçlarınla uğraşarak geçicek, alışmaya çalış...
Hayır, böyle birşey söylemedim tabiki:)

5 yorum:

  • ayşegül diyor:
    21 Mayıs 2010 07:09

    off kuymağa bayılırım bende.bol tereyağlı peynirli canım çekti bak şimdi :)

    saçları çok güzel ama,bayılıyorum uzun saçlı minik kızlara.kestirmezsiniz sizde herhalde canım :)

  • Unknown diyor:
    25 Mayıs 2010 02:12

    ayşegül, bende yapmayı değil ama yemeyi çok severim :)
    bende kestirmek istemiyorum ama çok canını acıtmaya başladı, kararsızım...

  • tülay diyor:
    25 Mayıs 2010 11:52

    ...ve kuymakçıbaşı konuşur nihayet :P kuymak sanıp canınız çekmesin bizimkisi kıymık dı sanırım :S malum kuymak memleketinden olmadığımızdan pek bilemiyorum nasıl yapıldığını. kimi der mıhlama kimi der kuymak sizin yaptığınız:)ama yenebilecek kıvamdaydı sanırım :) afiyetler olsun herkese :)

  • Unknown diyor:
    26 Mayıs 2010 06:26

    çekilinn ben doktorum diosun yani tülaycım:)

  • tülay diyor:
    27 Mayıs 2010 05:03

    hayır :) doç. dr. um hatta prof.um ord.profum :):)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar