Keserim!


Durunun bu ara en büyük zevki, kağıt kıpmak. Eskiyen çocuk dergilerini veriyorum, içinden beğendiği resimleri kesiyor, işi bittiği, sıkıldığı zaman, çevresinde daire şeklinde bir kağıt yığını oluyor. Buraya kadar güzel, neşeleniyoruz, oynuyoruz ama abartıp üstündekileri de kırpmaya başladı son zamanlarda. Salona girdiğimde bi baktım, üstü başı yırtık pırtık. Eşofmanlarını, çoraplarını doğramış. Sonra söz verdi, 'bidaha üstümü kesmiycem annecim' dedi, sabah okul için giydirdim, ben hazırlanırken, çoraplarını kesmiş. Öğretmeniyle paylaştım, Durunun yanında,
-annesi keşke değiştirmeseydiniz, kesik çoraplarla gelseydi! dedi.
Bir süre makas yasağı koydum ama çok yalvarınca dayanamadım, yine söz verince bende izin verdim makasla oynamasına, yine sözünü tutmadı. Baktım ayağında çorapları var ama pamacıklar dışarda! Eşofman dizlerine yine kesik atmış! Bu sefer babası yasakladı, ben de kendimi tutup vermemeye çalışacağım makası.

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar