Kim okurdu kim yazardı, bu düğümü kim çözerdi, başlık düşünürken aklıma geldi.




Bir kaç ay önce, kocam arkadaşının dvd arşivine dalmış, çocuğun evden dışarıya dvd çıkarma yasağını ihlal edip, bir karton torba dolusu film getirmişti, son zamanlarda bi türlü seyredemediğimiz filmlerin çoğunu seyretmiş olduk. Leon, forest gump, gibi... Kanaatim, tabiki klasikler arasına giren filmler, ki klasik yerine daha iyisi konamayan demek, yine de üstünden çok zaman geçmeden seyretmek lazım, büyüsü bozuluyor. Leonda Natali portman bacak kadarken, arkasından Vendetta birden genç kız oluverdi. Her hali güzel hatunun, kabul etmek lazım. V 'yi pek beğendim. Eternal sunshine of the spotless mind' ı tv. da sürekli yarım yamalak yakalıyordum, başından sonuna kadar seyrettim, 'sen ne güzel filmmişssin, spotlısım benim' dedim, ama nedense en çok ben beğendim, damak tadıma hitapppp ediyor demekki... İnception' ı seyretmeye de heyecanla koşarak gittik. Ama son seansa gidince ben ilk yarıda biraz kestirdim galiba :))))) sonra arada kahfe içtim, yüzümü yıkadım, direndim uykuya, iyi etmişim güzel filmmiş. Arada sırada ortaya çıkan fenomen olan filmlerden... Dövüş klübü gibi, Matrix gibi...
Starwars serisini de artık seyredelim, konusu açılıyor, cahil kalıyoruz, utanıyoruz dedik ama yok tahammül edemedik, sevmedik.


Mehmet Öz'ün YOU serisinin bütün renklerini tamamladım. Hızımı alamayıp bir de adı Akıllı hasta olanını da almışım ki bizim ülkemizde, pek geçerliliği yok, hasta hakları konusunda bilinçli olmanın. Genç Kalın da benimle birlikte dolaştı yaz boyunca. Keyifli anlatımıyla hoş bir kitap. Yine vücut sistemlerinin çalışma prensiplerini, bilinmeyen yönlerini açıklıyor ama ağırlıklı olarak sağlıklı ve güzel kalmak için yapabileceklerimizi anlatıyor. Bitmedi ama arada bir elime alıyorum, Mehmet Öz e de geçmiş olsun diyorum, okumayacağını bilsemde...


İsmail'i Aylin arkadaşından almış, bitirince de ben aldım elinden, İsmail kimdir, bir fikrim yoktu, Şah İsmail'in hikayesiymiş, babadan oğula geçen bir şeyhliği ve osmanlıyla kavgasını anlatıyor. Severim Osmanlı'yı okumayı, anlatımı da derin, güzel, akıcı...

1 yorum:

  • Adsız diyor:
    17 Ağustos 2013 02:02

    sayfanız hoşuma gitti.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar