Datlummmmmmm



Hafta sonu ne datlu bi hava vardı, bi parça güneş yetiyor insana. Pazar Duru 8 de kalktı yine, kahfaltısını yaptırdım, 11 e kadar babamızın kalkmasını bekledik, Eskihisara inelim dedim kahfaltıya, 11,30 da oturduk, 4 e kadar kalkmadık yerimizden. gezmelere tozmalara doyamadık vallahi dün. Sabah ta Duru çok yorgun uyandı. 'Ben yatmak istiyorummm' dedi. Bende 'tamam sen yat burda, ben akşama gelirim tamam mı?' dedim, 'ben okuluma gitmek istiyorummmm' dedi hemen, bu gün öğle uykusuna daha çabuk dalar herhalde...




3 yorum:

  • annesiningülü diyor:
    8 Kasım 2010 13:39

    pazartesiye bizim minikler yorgun başlıyorlar galiba :) aynısı bizdede var D:

  • Unknown diyor:
    9 Kasım 2010 00:11

    eywahh çocuklarımız pazartesi sendromuna mı tutuldu yoksa baharrrr:))))

  • Deli Anne diyor:
    9 Kasım 2010 13:22

    Duru da sahiden duru bir kız hani.. maşallah.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar