MİM




Deli Anne beni mimlemiş. Mimlendim yani. Biraz ürkütücü geliyor kulağa. Olumsuz kullandığımız için herhalde. Yani insan 'telefonlarım da dinleniyomudur acaba' diye düşünüyo bir an :)
Mimin konusu ; Garip Huylarımızı ve Yapamadıklarımızı 7 maddede sıralamak.
Zormuş be! KPSS gibi.
Başlıyım artık, kaçış yok. Ben kendime, beceremedi, yazamadı, efendim tıkandı dedirtmem! Şimdi diğer blogcu analar yazarken benim kızım garip mi kalsın? Hayatta olmaz.

1. Garip huy durumu görece tabi, yani bana göre herşey normal, değişik huy, belki...
Mesela bir yere bakarken kafamda renkler arasında geçiş oyunu oynamaya başlıyo nöronlar. Yani görüntü içindeki bir renkten başka bir renge direkt geçiş yapmanın yollarını arıyorum, açıklayamadım, biliyorum...

2. Birisi ısrarla kendi fikrini söyler, ısrarla tavsiye vermeye çalışırsa sinirleniyorum, işe yarayacağını düşünsemde yapmıyorum, yapamıyorum. Başkası tavsiye istediğinde de, içinde 'sen bilirsin tabii' geçen, özür diler gibi cümleler kuruyorum.

3. Yeni durumlar bende heyecan yaratıyor, uyuyamıyorum, sıradan bir tatil günü bile hava aydınlandığında bir kıpırtı, heyecan beni uyandırıyor, sonrada gün ortasında yorgun hissetmeye başlıyorum. Sabahları uzun uzun uyumak isterdim ama hep erkenden ilk uyanan ben oldum, çocukken bile... Aslında bu durumun bir yararı var ki, günün başlamasını beklerken kitap okumak, benim için kazanılmış bir zaman oldu, özellikle üniversite de akşam üstü kalkan arkadaşları beklerken, çok kitap bitirdim...

4. Estetik, uyumlu, kaliteli, değişik, asil olanı seviyorum, bu konuda takıntılarım var, pahalı anlamında değil, lüx de değil başka bişey işte, olmayınca beni rahatsız ediyor. Hep söylerim 'benim için bir eşyanın işlevi değil, diğer eşyalarla uyumu önemlidir' diye. Eşimde bana kaygılı gözlerle bakar...

5. Duruyu beklerken 5 aydan fazla bulantı yaşadım, aynı dönemde babam hastaydı, bu dönemle ilgili kurtulamadığım takıntılarım var, işyerinde olmak işkence gibiydi, o ara power fm.de dönen tüm şarkılar duyduğum zaman midemi bulandırıyor, evin oturma odasını kullanmıyorum, midemi bulandırıyor, sanırım loş ışık çağrışım yapıyor, arabada çakmak yerine takılan bir mp3 çalar var, görmeye bile dayanamıyorum, şu an bunlar aklıma geliyor...

6. Babamın hastalığı sonrası farkındalık oluştu, kanserojen etkiden uzak durmaya, uzak tutmaya çalışıyorum. Çok ta söylenmek istemiyorum, insanları sıkmamak için sürekli bahsetmek hatırlatmak ta doğru değil ama tutup plastik biberona kaynar suyu doldurup, sonra o biberonu soğuk suyun içine koyup mamayı ılıtmaya çalışan, mamasını bitiren bebeğin ağzını en adı sanı duyulmamış (hoş duyulsa n olur?) ıslak mendille silip bir de plastik emzik dayayan anne gördüğümde ıslak odunla dövmek istiyorum. O minicik organizma plastikle mi mücadele etsin, iki tane faydası varsa 10 tane zararı olan 'mama'ylamı bilemiyorum. Kapatıyorum.

7. Hep tasarımla ilgili bir işim olsun istemiştim, yapamadım, hala bir gün olacağını düşünüyorum, ama beklemekten başka da bir şey yapmıyorum...

Yani böyle, herhangi bir gariplik yok bende :) sizde varsa siz söyleyin;
Bahar , Emine ,









6 yorum:

  • !!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! diyor:
    25 Kasım 2010 05:43

    merhabalar :) Masallah prensesin cok tatli, Rabbim nazarlardan korusun!
    Garip huylarini, seni tanimak güzel.. icten paylasimin icin tesekkürler..
    kocaman sevgilerimle.. hasret

  • Unknown diyor:
    25 Kasım 2010 06:08

    Beni seni tanıdığıma çok memnun oldum, görüşmek dileğiyle...
    ayrıca çokkk teşekkür ederiz, takipteyiz...

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    28 Kasım 2010 16:00

    Yoksa dedim bende mi mimlendim ama neyseki değilmişim ;)
    Bencede herşey gayet normal görünüyor,olması geretiği gibi :)

  • Unknown diyor:
    29 Kasım 2010 08:05

    evet evet sensin ama becerememişim işte özür :(
    tuğranın annesi emine, mimledim seni
    oldumu ki?

  • annesiningülü diyor:
    1 Aralık 2010 04:10

    aldım mim'i canım :)

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    2 Aralık 2010 15:43

    Oldu oldu aldım mimimi ;)))

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar