MOR


Duruya biraz büyükçe bi tayt almıştım, uzuuun uzun giysin diye, ikinci giyişiydi, içeri girdim baktım bizimki çöllere düşmüş mecnun gibi dolaşıyo, dizden aşası kesik kesik sallanıyo yürürken, çorapların ucu kesik, pamacıklar dışarda. O kadar şoktaydım ki fotoğrafını çekmeyi bile akıl edemedim, düşünün!
Oturdum ağladım yalandan,
-çok üzgünüm, çok çalışmıştım onları alabilmek için, paramparça olmuşlar... fln diye kapandım koltuğa,
-annecimm özür dilerimmm, bi'daa olmıycak annecimmm... diye sarıldı gelip. AAAHHHH bu kaçıncı söz verişin...
-Öğretmenin de çok üzülecek duyunca ühhüüüühüüü diye ağlamaya devam ben,
-Annecim okulda kesmiyorum öğretmenim görmesin diyeee, demez mi? Der.

Babam ara ara bi anekdotu yinelemeyi çok severdi. Anne karga tarlada çocuklarına ders verir,
'yavrularım, tarla sahibi sizi görürde yere eğilip taşlara uzanırsa, durmayın hemen uçun' der. yavrulardan biri,
'ya tarla sahibi kuşağından taş alıp bize atarsa?' diye sorar, anne de
'yavrucuum sen dersini almışsın, uçabilirsin artık yuvadan' diye cevap verir.

Artık sık sık bu hikaye aklıma geliyor, neden ki?



Kesilen taytın keyifli sonu...

7 yorum:

  • Deli Anne diyor:
    5 Kasım 2010 10:08

    ahahaha bayıldım Duru'ya.. okulda yapmıyorum ha, vay canına, bi de söylüyor.. ahaha neyse ortaya tatlı bir kolye çıkmış .. sevgiler.

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    5 Kasım 2010 10:48

    Tayta üzüldüm ama kolyede çok hoş olmuş. Geçenlerde Defacto da aynı modellerden görünce aklıma sen geldin valla :)

  • Unknown diyor:
    5 Kasım 2010 12:39

    bence senin sigara olayın gibi, hiç aklından çıkmıyo bu kesme işi :)

    Emine ilk defa büyük almıştım ama kısmet değilmiş uzun giymek :) Defactoya bakıcam hemen...

  • annesiningülü diyor:
    6 Kasım 2010 14:50

    bu halide güzel :)

  • cerençakmak diyor:
    7 Kasım 2010 10:32

    ayy bende çok üzüldüm ama ortaya çıkan kolyede muhteşem olmuş anısıda büyük ama.duruya bayılıyorum çok tatlı bir melek maşallah benim için öpermisiniz rica etsem segilerle..

  • cerençakmak diyor:
    7 Kasım 2010 10:53

    Ay bende çok üzüldüm ama ortaya çıkan kolye muhteşem olmuş anısı da büyük ama.Duru'ya bayılıyorum çok tatlı bir kız maşallah benim yerime öper misiniz rica etsem sevgilerle...

  • Unknown diyor:
    7 Kasım 2010 13:13

    tabi tabi hemen öperim, zevkle :) çok teşekkür ederiz, bizdende sevgiler...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar