Duru'yla röportaj 2

Cumhuriyet Bayramı neşemiz.

Ocak ayında ilkini yapmıştık. O zaman çok zor almıştım cevapları. Geçen akşam elime etkinlik defterimiz geçti, karıştırırken aklıma geldi, tekrar sordum soruları, o kadar seri ve tatlı cevap verdi ki ne cabuk büyüdüğünü bi kere daha farkettim. 10 ay içinde, kendi zevkleri olan, tercihleri olan bir çocuk olmuş meğer.

'En sevdiği'
Renk: Mor
Çiçek: Papatya
Şarkı: Bir küçücük kelebek
Yemek: Bamya
Kıyafet: çiçekli elbise
Yer: Yeni koltuklar (okuldan bahsediyormuş)
Gezme yeri: Koçtaş :)
Akraba: Sen (benimde sennnn)
Arkadaş: Elifnaz
İçecek: Meyve suyu
Çizgi film: Çizmeli kedi
Masal: Çizmeli kedi
Hayvan: Zebra
Oyuncak Mickey mouse
Oyun: Senle oynamak (bilmukabele)
Evdeki yer: Odam
Meyve: Mandalina

Aklımda kalanlar bunlar... önceki

4 yorum:

  • Adsız diyor:
    2 Kasım 2010 03:39

    En sevdiği renk ve meyve seçimi bana birini hatırlattı! :)

  • Adsız diyor:
    2 Kasım 2010 10:57

    gültaçsın senn:))

  • annesiningülü diyor:
    2 Kasım 2010 15:29

    güzel bir anketmiş :)
    arada yapmak lazım galiba
    bende kopya alayım sizden :)

  • Unknown diyor:
    3 Kasım 2010 00:26

    Ben çok şaşırıyorum o cevaplarken bazen düşündüğümden çok farklı cevaplar veriyor, bir insanı, çocukken de olsa hatta kendi çocuğumuz da olsa tam anlamıyla tanımak mümkün değil galiba...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar