cuvezli omlet

Duru hanım, ceviz, peynir yemez. Bende ikisini birden yedirebileceğim bi tarif oluşturdum. Adını da şu an itibariyle 'cuvezli omlet' koyuyorum. bununla da kalmayıp tarifini de yazıyorum, bitti mi? hayır. Üşenmeyip, resmini çekip, ekliyorum.

İki yumurta ve çokkk az süt (bir çorba kaşığı mesela) çırpılır
Sıvı yağlı ısınmış teflon tavaya dökülür
İki- üç cuvez ve peynir rendelenir (ince rendeyle)
Tavaya dökülen yumurtanın üstüne serpilir
Yumurta spatulayla ikiye katlanır
Kısık ateşte pişer, bizede düşer:)

Bugün zor atlatabildim Durucumu, dışarı çıkm ak istedi. Umarım yarın hava daha yumuşak olur, deli gibi kardan adam yapma hayalleri kuruyor.

Durucumla ropörtaj yaptık. Her yıl aynı soruları sorup, cevaplarını not alıyoruz, kağıda küçük bir resmi de yapıştırılabilir. Değişen zevkleri, gelişimi, değişen görüntüsü için ilginç olabilir. Kasım'da yapmak istemiştim ama dikkatini toplamayı başaramadım, ya da erkendi, ağzından laf alamamıştım. Bu sabah oyun oynarken, birazda hikayeler uydurarak tamamlamayı başarabildim. İşte favorileri;
-Renk; yeşil
-Çiçek; cevap yok
-Şarkı; birgün birgün bir çocuk
-Kıyafet; akkebi (ayyakkabı)
-Yer; Anneanne (cevap buydu)
-Akraba; Anneyi, ikinizide
-İçecek; çay
-Arkadaş; Ecrin
-Çizgi film; Calliou (şüphem yoktu zaten)
-Masal; rapunzel
-Hayvan; maymun (gitmiştik yaaa hayvanat bahçesi vaaaardıııı diye bi başladı, yarım saat anlattı:)
-Oyuncak; tren (bildiğim kadarıyla treni yok ama ?)
-Oyun; kutu kutu pense (oyun bir hırdavatçıda geçmektedir)
-Yemek; sandviç, pizza
Yanıtlar böyle, ilk aklına gelenleri söylüyor. 'en çok' kavramının çok ayırdında değil. Bir yıl içinde neler neler değişecek, zevkleride tabi. Daha bilinçli cevaplar verecektir muhtemelen.

2 yorum:

  • esay esin diyor:
    23 Ocak 2010 12:33

    cuvezli omlete bayıldım duru banada verirmi acaba anket fikri süper aklımda,bu arada duru çok güzel annesi maşallah ona sevgiler

  • Unknown diyor:
    23 Ocak 2010 23:46

    Duru hepsini verir, seve seve, kurtulmak için :)
    öpüyoruz defneyi:)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar