Kalbini kırarım


Sevdiğimle bugün kalpler kestik yapıştırdık, uhuyla oynadı bol bol, yapma diycektim ama bende çok severdim uhuyla oynamayı, parmaklarımı yapıştırırdım, top yapardım, çok zevkli olduğunu hatırladım, kurdum empatimi, bıraktım kendi haline kuzuyu...

Bu renk renk desen desen kağıtlar yine evimizin herşeyi İkea'dan. Desenlerine de bayılıyorum, Duruya elletmiyorum, sanırım ben oynıcam bunlarla.

Lulunun misafiri vardı bugün, annesinin işi varmış, Ehlül (eylül)ü bize bıraktı, iki cadı arkamı döner dönmez kafa göz girdiler birbirlerine. Bu hırçınlık ne anlamıyorum, nasıl çekiştiriyorlar birbirlerini. Duru iki keredir Eylülün parmağını ısırıyor, Eylül Durunun saçını çekiyor. Bizim misafirliklerimizin de böyle olduğunu düşünsene günlük :)

2 yorum:

  • Özden diyor:
    17 Ocak 2010 10:03

    :) kes yapıştır harika bir fikir hemen yapmalıyız biz de...
    Bir de bu kağıtlar hakikaten de insanı cezbediyor, ben de kıyamıyorum aynen senin gibi...

  • Unknown diyor:
    18 Ocak 2010 03:39

    onlar seyretsin canım biz oynarız dimi :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar