Yılbaşı çikolatası




Annem küçükken bana yılbaşında hayvanlı çikolata alırdı. Kadıköy'de Altınoğlu pastanesinde hayvan şeklinde çikolatalar olur, sadece yılbaşında çıkar, annemle birlikte giderdik, ben seçerdim. Artık kemirme sırası Duruda. Gelenek devam ediyor. Biraz büyük görünüyor ama içleri boş.


Durucumla dün dönüş yaptık evimize, Giderken bu sefer temizlik yapıp bırakıcam evi diye titizlenmiştim ama dönünce anladım ki sonuç değişmiyor, içinde olmasakta ev kirleniyor. Bir de giderken toplanma, gelince yerleşme fln, yorucu oluyor, yani günlük seni ihmal etmemin nedeni budur...

Arkadaşlarla, bazı bazı...

Bu resimdeki şahısların gerçekle ilgisi yoktur, hiçbiri iyi derecede enstruman çalamamaktadır, seslerine tahammül etmek zordur, kendi hallerine bırakın, aşşağıda takılsınlar.



Son zamanlarda seyrettiğim en kötü filme gittim hafta sonu ; Yahşi Batı. Avatarda yer yoktu. Durucum anneannesiyle kalınca içim de çok rahattı, tek problem, arkamdan hiç mızmızlanmamasıydı, çok mutlu uğurladı beni, insan bi damla gözyaşı döker dimi?

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar