Bu senenin son post'u


Durucuma bale kursu buldum, 4 yaşındaki çocuklar alınıyormuş, 3 olmazmı fln die pazarlık yaptım ki pek beceremem ve dahi bizim kız iki yaşında daha, getirin bi görelim çocunuzu dediler ve inanırmısın günlük, heyecandan gece uyku uyuyamadım. Şimdi burdan, zamanında dalga geçtiğim, üniversite sınavında kapıda çocuklarını bekleyen bütün ebebeyinlerden özür diliyorum, çünkü anladımki bende farklı olamıycam!
Pazar sabahı götürdük Duruyla Eylülü, sevmediler, Eylül biraz ortada dolaştı, Duru oturduğu yerden inmedi bile. Nerdeyse iki anne biz dansedecektik ama kızlarda hiç hareket yoktu. Bide üstüne Eylül 'anneee lahmacun yemiycekmiyizzz' diye sormaya başladı, Duru 'babaya simit alıcaktıkkk ne zamann gitcesss' diye bağırmaya başladı, toparlanıp çıktık, bir sene daha Duruya bale konusunu hatırlatmamaya karar verdim, bakalım belki bu arada başka birşeyler buluruz sevebileceği.




Simitimizi alıp döndük, babamız hazırlamış kahvaltımızı, yapmış planı bizi beklemiş, hızlı bir toparlanma, yine düştük yollara.
Durucum öğleden sonrasını da Ecrin le Ağva'da geçirdi, sanırım kızlar iyi vakit geçirdi, tabi bizde. Hava ılıktı, deniz kenarında baya vakit geçirdik, acıkınca yine bi ağaç ev bulduk, balık balık balıkkkkk...

Bugün acayip bişe oldu, bizim adamcuvez, süngerpop dergisi almış, içinden de cizgifilm cd si çıkmış, Duru hiç elinden düşürmüyor,ben tel.la konuşurken Durucum yanıma gelip bişeyler anlatmaya çalıştı, muhtemelen 'bu cd yi açarmısın demeye çalıştı, bende 'tel. dayım birazdan birazdan' diye atlattım, sonra içeri geldim, baktım Duru hnm, cd' yi yerleştirmiş, başlatmış, koltuğa kurulmuş, seyrediyor! Bence inanılmaz bişe, çünkü tv'açmış tamam, receiver'ı kapatmış eeh onada tamam, ya cd yi nasıl taktın oynattın tv'u ayarladın arkadaş?
Sonra bende babamızı aradım anlatmak için, o da 'tel'dayım birazdan birazdan' diye beni atlattı :)



Sonra dışarı çıktık, sonra eve döndük, sonra Duru koltukta uyuya kaldı, sonraaaaa herkese iyi seneler, bize İstanbul yolları, size mutluluklarrr.......

2 yorum:

  • Belkıs diyor:
    31 Aralık 2009 07:12

    ve en sonraaa sizede iyi seneleeeeeeeeerr :)

  • Unknown diyor:
    1 Ocak 2010 05:47

    ennn sonra en güzel seneller sizlerin olsunnnn :)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar