Kutu kutu pense :) niyeki ?



Hafta sonu menüsü mantı ve kuru fasulye oldu. Bunun nedenlerinden biri, Can'ın annesi yapar da ben çocuma mantı yapamazmıyım (daha dürüstçesi, anneme yaptıramazmıyım )kıskançlığıydı:) İkinci nedenide, hani bir reklam varya, alican evde fastfood, anneannesine giderse kuru fasulye yiyor, obez, mertcan sağlıklı besleniyor vs... yaklaşık böyle bişey ama tam bir vicdan azabı!




Bu hafta kutu kaplama hastalığına bulaştım. Milyoncuda deseni hoşuma gitti, yapışkanlı kaplama kağıdı aldım, dolap içlerine fln yapıştırmak için, sonra bir ayakkabı kutusu kaplamak geldi aklıma, durunun küçük oyuncaklarını koymak için, sonrada birsürü birsürü kapladım, koştum milyoncuya başka kağıtlar aldım, anneme bıraktım yaptıklarımı, evde tekrar uğraşmaya başladım. Bendeki ayakkabı kutuları, üstbkomşunun tesisat sorunu yüzünden ıslanmıştı, yamuk yumuk kutuları kapladım mecburen, birşey aklıma düşünce hemen yapmak zorunda hissediyorum kendimi, bekleyemiyorum. Aslında çok zevkli ama Durucum ben yaparken sıkılıyor, onada oyalansın diye başka oyunlar icat etmeye çalışıyorum, böyle...





Üstüne kuş ta kondursammı, yok yok çıkarim, daha sade olsun, yok ama böyle daha sevimli sanki...

Önce tavşan gibi tırmanmayı öğrendi, şimdilerde gayet başarılı inip çıkıyor, ilk defa geçen haftalarda düştü Durucum, hemde üstten aşşağıya kadar yumuşak bir yuvarlanma oldu, allahtan hiçbirşey olmadı biryerine.


Şu rüzgar gülüyle iki gün oynadı, oyuncaklarıyla bu kadar ilgilenmiyor.


Ben bu çocuğu tanımıyorum, ilk defa görüyorum. Ama anladığım kadarıyla annesi hiç terbiye verememiş, çok yazık.

3 yorum:

  • bereketli sini diyor:
    13 Ekim 2011 11:08

    çok iyi bir fikir kutu kaplamak, mağazalarda fazlasıyla pahalı satılan kutular hep dikkatimi çekmişti ve şimdi sizin sayenizde bende yapıcam ayakkabı kutularından güzel kutular:D ellerinize sağlık.

  • Unknown diyor:
    14 Ekim 2011 03:12

    aslında çokta işe yarıyorlar, ıvır zıvır için, beğendiğinizi sevindim...

  • Sonsuz Dekorasyon diyor:
    18 Kasım 2011 04:53

    durucuk çok tatlı nazar değmesin..

    http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar