yeni year



Eski yıl sona erdi,
Yepyeni bir yıl geldi
Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl, bizlere kutlu olsun
Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl, bizlere mutlu olsun...

Çocukken söylerdik. Düşünmeden, bizim geleneğimizmi, noel mi yılbaşı mı, dinimizde varmı, bize uyarmı, sorgulamazdık, birkaç saat daha fazla tv, kuruyemiş, portakal, büyük cam şişede cola, fırında tavuk, cuvezli kabak tatlısı ve kalabalık bir akşam yemeği. Biz yılbaşını akşamını böyle geçirirdik ve biliyorum ki hemen hemen herkes yaklaşık olarak bunları yapardı. Peki şimdi neyi tartışıyoruz? Bence ağaç süsleyenler daha az dindar değil, ya da birilerine hediye alanlar daha az Türk olamaz, boşverelim bunları, yeni yıl yeni yıldır, herkes için ve yeni bir şeye başlamak ta hep umut verir.



Peki biz neden bu ak sakallı, Demre'li hemşerimize bu kadar mesafeli duruyoruz? 'Bizim çocuklarımıza hediye mediye getirmesin, lazım diiil' diyoruz? Neşeli hayattamı yok edemedi bu husumeti? Bence kesinlikle pozitif bir enerjisi var, bakınca mutlu oluyorum. Sanki heybeden banada kırmızı bir babet çıkıcakmış gibi:)


Bu güne kadar gerek duymamıştım ama bu sene bizde ağaç süsleyeceğiz, konuşmadık ama nedense annem, aylin, ben de dahil, sözleşmiş gibi, Durucuma ağaç süsleyelimmi beraber, balon şişirelim vs. demeye başladık, belki de çocuklarla anlamlı oluyor bazı şeyler, onlar mutlu olunca insan kendini mutlu hissediyor. Bazen şüpeleniyorum, onu mutlu etmek bahanesiyle kendimi mi eğlendiriyorum diye. Oyuncak alırken kendime alır gibi mi hissediyorum, elbiselerini dolaba asarken, şebnem bebeklerle oynadığımı mı hatırlıyorum acaba?
nooldu günlük? kaldın ?

5 yorum:

  • Özden diyor:
    26 Aralık 2009 04:49

    Birkaç gündür dilim hep bu şarkı vardı ama bir türlü devamını hatırlayamıyordum:) Teşekkür ederim hatırladım:)
    Sevgiler
    Özden&Can

  • Adsız diyor:
    26 Aralık 2009 05:08

    :)))))nooldu günlükk kaldık nee yaaa:))))
    deli annneee:))
    not gönderen deyzeeee:)

  • Unknown diyor:
    26 Aralık 2009 11:08

    ben de bu kadar hatırlayabildim işte :)

    aylinnnnn ayıp oluyo amaaaaaa:)))

  • Belkıs diyor:
    29 Aralık 2009 07:52

    :)))) Hakikaten bazı şeyler çocuklarla anlam kazanıyor. Bende bu güne kadar hiç gerek duymamıştım.

  • Unknown diyor:
    29 Aralık 2009 07:57

    dimi, hep mutlu olsunlar zaten...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar