evdeyiz, evdeyiz, evdeyizzz :(






Sabah şımarması;
-anne beni çıktırt
-anne fotooraf vaaya, çekelimmm
alışkanlık yaptı zaar! Biraz da ben şımardım, sonra beraber babaya şımarmaca...


Kahvaltı bitti, mutfak toplandı, tekrar dağılmaya hazır durumda.

Durucumla sıkılıyoruz, İstanbulumuz geldi, gidemiyoruz, Aylinteyzede triplerde, doğum gününde gidemedik diye, Durucumla arıyoruz,
-aninnn, sana kazak aldııımm die bağırıyor hemen.







Durucum sürekli tv istemeye başladı, bi program yapmak şart oldu. Calliou delisi. Çocuklar bayılıyor calliou ya, bende kayunun ana babasına bayılıyorum, o ne sabır, o ne yumuşak bir ses tonu... Anne çalışıyor ama bütün gün çocuklarıyla birlikte ? baba her işi yapıyor, çocuklarla mükemmel ilgileniyor (bizim babamız kadar olamaz tabii :)
Aslında çocuklarla birlikte babalara da seyrettirmek gerek...



Kayu ve palyaço lunet in saatlerini bulup sadece onları açmayı deniycem, gerçi Duru hnm tv u açmayı da beceriyor ama henüz kanal bulamıyor.


Akşam dizi saatimiz var. Prison bitti, Heros sıktı, Eureka sarmadı, Lost tan da haber çıkmayınca Rome a dönüş yaptık, aman o ne entrika ne hırs, ne çetrefil...Sezar Kleopatrayla birlikte şu anda. Bi de Safiye Sultan ı okuyorum üstüne. Tabi bizim hatunlar da aşşağı kalmıyor. Nur Banu Safiye ye karşı. İktidar mücadelesi, bayılırım. Hürrem Sultan vardır (cihan padişahı Kanuni Sultan Süleyman a haremini kapattıran, hatta evlenmeme geleneğini bozdurup karısı olan kadın), Solmaz Kamuran ın tuğla boyutundaki kitabı, Kiraze si, Nurbanu su, hepsi okundu, Safiye nin 3. cildinin de ifadesi alınmak üzere.
Peki ben buraya nerden geldim?
Tamam, Durucumla balık yaptık diycektim...

Hava korkunç bu akşam, balkona çıktım, tam o anda şimşek çaktı gök gürledi, Durucum içerden korkuyla bana bağırdı,
-anne kötü adamlar, anne gel çabuuukkk!!!
Kalorifer üstüne çıktı, beraber dışarıya baktık, şarkı söyledik. Bende küçükken kaloriferin üstüne çıkıp, dışarıya bakarken annemle şarkı söylerdim, babamın işten geliş saatinde camda olurduk, geldiğini görebilmek için, tarih böyle tekrar ediyor işte...

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar