SÜPER BABA noel babaya karşı


Süperrr baba Luluyu cıpcıp yaptırdı, bende fotoğrafını çektim. Şarkının devamı nasıldır bilirsin;
'bana bir masal anlat babaaaaa....'
hadi bakalım...

Dün akşam bunu seyrettim,

etkisinde kaldım, bütün gün kafamda yeniden seyrettim, ekşideki yorumlara bile baktım (çok matrak şeyler yazmışlar, filme atasözünden alternatif bi isimde koymuşlar ki 5dk fln güldüm, ama burdan yazamam, ayıptır).
Bu yetimli yetimhaneli filimler çok etkiliyo beni nedense, yoksa evlatlıkmıyım? Ama olamaz dimi, annem, Duru, Aylin ve ben... matruşka bebekler gibiyiz.
Konuyu dağıtma günlük, öncesinde de bunu seyretmiştim,

sabaha kadar Simon Simoonn diye dolaştım rüyamda. İki filmde de çok tatlı çocuklar var, Durucum kadar olmasada :) (anne kuzgun)

2 yorum:

  • Adsız diyor:
    12 Ocak 2010 02:50

    fotoğrafınız çoooook güzel:))))
    imza G

  • Unknown diyor:
    12 Ocak 2010 11:06

    eywallahhh G.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar