Bir pazar klasiği

Gerçekten geleneksel bir pazardı, 8.30 da kalktığımda elektrikler yoktu, 1 de çıkarken hala yoktu. Genelde oturduğumuz yerde pazar günleri elektrik kesintisi olur. Akşam eve geldiğimizde de evimiz ışıl ışıldı, evet, Duru oynamış...

4senedir Tuzla daki pazara gitmek istiyordum ama olmamaıştı, bugün Ferhat arabayı parkederken ben de pazarı farkettim, kısa bi tur attık, gerçekten orjinal bir pazarmış, güzeldi.

Durucum çilek kemirdi, simit kemirdi ama en çok turşu yedi, annesini kızı, seviyoruz ekşi ve acıyı. Turşu çeşitleri de çok çekiciydi. Bamya, erik, sarımsak turşularını ilk defa gördüm, ortaya karışık yaptırdık bakalım, deneyeceğiz.


Bi de bunları buldum; pazar çantasına geçmiştik zaten ama bu daha sevimli, 2 lira.


Duvar sticker ı dolu hertaraf, ikea da 30 liraya aldığım için pişmanım çünkü pazarda 2 lira.En azından ben Ayşe gibi Tahtakaleye 5 liraya sticker almaya gitmedim hehehhehe...

Anne kız biblosu aldık, 5 lira, babamıza pahalı geldi, ama anlamlııı dedik, topaç aldık, 2 lira, eh duruda 2 çevirdi sıkıldı zaten.

Tuzla yı gezdik, ayıp biliyorum ama ilk defa gezdik, çoookkk beğendik...




Kapanışı da mc donalds ta yaptık, Durucum bir haftadır, reklamlarını izleyip, Arven li oyuncakları için istiyordu, kırmayalım dedim, sonra vazgeçtim, sonra yok yok götürelim dedim, sonra babasına yönlendirdim belki o başka birşey önerir diye ama o daha da dayanıksız çıktı, ikiletmedi bile, eh götürdük işte bidaha yapmıcas günlük.

9 yorum:

  • munise diyor:
    10 Ocak 2010 23:24

    ayyy inanmıyorum yaa..
    bizde cuma gunu tuzla+tuzla pazarındaydık..
    çok güzel vakit geçirdik.. parkda oynadık.. kedileri sevdik.. yürüdük.. yoruldukk
    ama değdi.. keşke karşılaşsaydıkk
    :))
    munise

  • Unknown diyor:
    11 Ocak 2010 03:00

    aa ama biz pazar günü gitmiştik hangi gün kuruluyo normalde acaba?
    munise gideriz yine öğrenmiş olduk :)

  • munise diyor:
    11 Ocak 2010 03:33

    pardon yaa cuma yazmışım, cuma gunu işteydim.
    pazar gunu gittik..
    yok ben zaten biliyordumm daha önce gitmiştim ama yaz'dı çok sıcakda gezememiştim. dun iyi oldu..
    munise

  • Belkıs diyor:
    11 Ocak 2010 05:52

    öncelikle şu pazar günü elektrik kesintisi kabus gibi göründü gözüme,oralar nereler niye pazarları keserlerkii ??
    Bu babalara kalsa 7/24 istekleri gerçek olur bu kızların, yani bizim evde öyle, böyle oluncada höyyytt deme işi başa düşüyor :)

  • Unknown diyor:
    11 Ocak 2010 13:10

    munise karşılaşsak süper olurdu ya, asansörde karşılaşmamız gibi :) havada güzeldi, iyi yapmışsınız hava güzeldi bizde güzel zaman geçirdik, sanırım ben artık pazar günleri tuzla pazarına takılacağım :)

    belkıs burası gebze burdan çıkış yok :)
    niye keserler bende bilmiyorum, oluyo öle:) sevgiler

  • Özden diyor:
    13 Ocak 2010 03:42

    Ne kadar güzel bir gün geçirmişsiniz, ben de bayılıyorum pazara, gerçi genellikle elim boş dönüyorum ama olsun o karmaşa, telaş çok hoşuma gidiyor:)
    Duru'nun elinde simit olan resmi çok güzel, maşallah çok tatlı bir küçük hanım...
    Sevgilerimle
    Özden&Can

  • Unknown diyor:
    13 Ocak 2010 03:57

    Durudan çok martılar yedi Özden bakma sen numaracıya:) öpüyoruz...

  • R. Berin Tuncel diyor:
    16 Ocak 2010 04:03

    merhabalar,
    ben tuzlada yaşıyorum ve tuzlayı çok seviyorum.blogunuzu yeni gördüm.bisürü post var yazmak istediğim bari burdan tıklayayım dedim.çok tatlı bir ailesiniz :) yine gelirim,uzun uzun yazarım o zaman.sevgilerimle...

  • Unknown diyor:
    18 Ocak 2010 03:43

    aaa çok seviniriz, bekliyoruzzzz :))))
    sevgiler

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar