klasik dinlerim, belgesel izlerim :)


Roma dizimizi bitirdik çok şükür, iyiki iki sezon çekilmiş, vaktimi yeniden film izlemeye ayırabiliyorum. Bu ay seyrettiklerimi yazmak istedim, belki fikir alan olur, aman Aysun tavsiye etmiş seyredelim diyen olur; efendim, tesadüfen seyrettim, çok beğendim, filmde yine çokkk tatlı bi çocuk var, alıp Durucuma kardeş diye eve getiresim geldi, o kadar sevimliydi Olive. little miss sunshine, çokkk sevdim ben. Bu arada Hokkabaz'da Mazhar alanson'un karakterine çok benzeyen bir adam var, kim kimden arakladı bilemiyorum ama tahmin edebiliyorum :) Cem Yılmaz'ın Organize işlerde bir sahnesi vardı, Golf sopasıyla işkence, bknz; Guy ritchiey-lock stock and two smoking barrels

Kafka'nın Dönüşüm'ü. Film güzel ama Monica Bellucci'yi bu kadar yaşlanmış görmek...

Hürmüz de ilginç olmuş, biraz karikatür gibi. Turhan Selçuk Cumhuriyet gazetesinde, Abdülcanbaz isimli bir cizgiroman çizerdi. Ben filmi seyrederken hep onu hatırladım. Özellikle de M.Ali Alabora Abdülcanbaz'a çok benzemiş.

İkibinhoniki'ye gelinceee, Dünyalar savaşı'ndan hallice ama 'Yarından sonraki gün' kadar iyi değil, bence gereksiz.

İlgilenen olursa, kitap önermek te isterim;
-Bengi Semerci; Birlikte Büyütelim Çocuk Ruh Sağlığı
-Maria Montessori; Annelik Sanatı
-Ayşe kulin; Türkan

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar