çok işimiz var, meşgul etme günlük


Durucumla bu ara bu işlerle meşgulüz. İç dekorasyon, peyzaj, çiftlik işleri...

Evciliiiikk, çok banal!



Anne her yerde anne. Yine mutfağında, ocağının başında.

Aç organizmalar.

Balığa çıkıyoruz. Babası balıklı oyuncak getirmiş, hani modaydı, nemo, adı çinekop olsun dedim, evde çinepok nerde anneee diye geziyor:)
Simli parıltılı boyalara bayılıyor, ben nefret de ediyorum bu simlerden, hiç uyuşamıyoruz.



Üç dk bile iyi geçinemiyorlar. Hemen birbirlerini ya da aynı oyuncağı çekiştirmeye başlıyor cadılar.

Şu hayvanları yanyana dizelim, güzel güzel oynayalım istiyorum, üç tanesini daha yanyana koymuşluğu yok. Çabuk sıkılıyor. Napmak lazım?

Çok serseri görünüyor, ekleyim dedim.

1 yorum:

  • Seyhan diyor:
    18 Şubat 2011 12:43

    merhaba Şu ev nereden alındı açaba bende Defnenil'e o tip bişey bakıyorumda...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar