Cevizli Kolye


Bu yaz Tahtakuşlar'dan aldım bu kolyeyi. El yapımı, 5 lira, içindekiler de çok besleyici, ortada büyük bir cuvez, pardon ceviz, iki tarafında daha küçük cevizler ve giderek küçülen fındıklar var. Tülbenti sararak ve düğüm atarak yemişleri kaplamışlar, çok ta güzel yapmışlar. Üstelik bu kolye yanınızdaysa aç kalma riskiniz de yok demektir, yanınızda yolluğunuzu da taşırsınız, hatta boynunuzda!
Bende özendim, evde pek giymediklerimden fln toparladım kestim, yapmaya çalıştım. Gerçekten çok kolay yapımı.

Mesela boyunu kısalltırdığım etekten artan parçayla yaptım, eteğimle takım bir kolyem oldu.

Meseela bunu Fatmagül' seyrederken yaptım, adını da Fatmagül'ün tarzı ne? koydum.

Bu kırmızı-beyaz da çok iddalı değilim, milli maç fln olursa takarım artık :)

Çakma bir burberry çantayla yıkılır...

Favorim bu. Gülünü de aynı kumaştan yaptım, elime sağlık.

1 yorum:

  • gülay diyor:
    30 Ekim 2010 13:53

    Çok yaratıcı kolyeler bayıldım.En kısa zamanda denemek lazım;)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar