Açılınn Anne Yarısı Geliyorr:)



Başlıktanda anlaşıldığı gibi bu haftanın yazısı Aylin teyzeden geliyorr:)Aslında yazı yazmak konusunda malesef sıfırım..Hani derler ya sürekli, 'lisede varyaa ben kompozisyondan 90-100 alırdım' diye o ben değilim işte:)Sanırım hiç bir zaman da böyle bir blog sahibesi olamıycam..İlerde çocuğum olduğunda ablamdan çocuk görme hediyesi olarak benim bıdığada bir blog bekliyorum:)

Yarın Duru kızımız bize geliyorr..Haftanın süprizi tabiki babasının restaurantından getirdikleri çiğ köftelerr:)Sabırsızlıkla bekliyoruz..Geçen hafta geldiklerinde ablamla eniştem kitap fuarına gittiler.Bizde Duru'yla baş başa park keyfi yapıcaz diyerek anne babaya el sallayarak uğurladık..Aslında Duru'yla biz evde takılmayı daha çok seviyoruz..Yada ben daha çok seviyorum sanırım:)Bilgisayarda şarkı açıyoruz ezberliyoruz akşam anneyle babaya süpriz yapıyoruz..Geçen haftanın favori şarkısı Sertap'tan kendime yeni bir ben lazım.Yarın çalışmalarımıza kaldığımız yerden devam edicez.Bi kaç ay sonra da oryantal çalışmalarımız hızla başlıycak..Duru'yla ilgili çok planım olsada azıcık daha büyümesini beklemek en iyisi galiba:)Ama o hafta havanında güzelliğine kanarak parka gitme gafletinde bulunduk.Gaflet diyorum çünkü park maceramız bir fecaatti.Normal bir şekilde evden çıktık.Duru kızımız her bakkala, parka, yada bilgisayar oyunu açmaya giderken yaptığı gibi 'seni çok seviyorum ayninncimm' sözleriyle parkın yolunu tuttuk.Gel gelelim bizim oturduğumuz mahallenin camisinde Çeçenistan'dan gelen mülteciler yaklaşık bi 10-15 senedir kalmakta.Mahallenin tek kötü yanı bu malesef.Bildiğiniz camide yaşıyolar ve gitgide çoğalıyorlar.İş bulup eve taşınanların yerine yenisi geliyor genelde erkekleri yatıyor, kadınları ise gelen yardımları pazarda satıyor.Kıyafet, sebze, oyuncak vs..Neyse parka gittik sallanıcaz tabi haliyle.Yan salıncakta Duru'dan belki bi yaş büyük bi kız çocuğu.İlk başta aldanıyosun ayy yavrum ne tatlı falan.Adın ne diyosun çocukta tık yok tek kelime türkçe bilmiyo haliyle:)Neyse ben Duru'yu sallıyorum bizim çeçen çocuk sopa kapıp gelmesin mi.Asabileşti bizim çeçen.Duru'ya vurmaya çalışıyo engel oluyorum falan.Kızıyorum bağarıyorum ama çocuk türkçe bilmiyo:)Bir yandanda tırsıyorum şimdi cimdiklesem alttan alttan gidicek annesine babasına söyliycek gelenlerde türkçe bilmiycek ondan sonra al başına belayı:)Zira çeçenlerin çok adam dövmüşlüğü oldu diye duyumsamalarımız var:)Neyse aldım bizim Duru kızı kaydırağa götürdüm.Çeçen çocuk piskopat koştu geldi yanımıza üstümüze üstümüze kaymaya çalışıyo.Garibim Duru'da kıllandı:)Bu arada parktaki çiftlerde kikir kikir bizi izliyo.Baktım olucak gibi değil aldım Duru'yu başka parka gidicez.Parktan çıktık oda ne çeçen kabusuuu:)Arkamızda elde sopa bizi kovalıyoo:)Kendi dilinde bişiler diyo:)Tribe girdim bende Duruyu aldım kucağıma yavrum Duru'nunda psikolojisi bozuldu yol boyu arkasına bakıyo geliyomu gelmiyomu diye:)Baktı biz uzaklaştık iyice çocuk peşimizden gelmeyi bıraktı en sonunda:)Ben kuzucuğumu iki sallayamadan yaşadığımız şokla diğer parka doğru yol alırkennn birde başımıza ne gelsin; bardaktan boşanırcasına yağmurr:)Eve kadar koştuysakta iyi bir yağmur yemekten malesef kurtulamadık:)
Tabiki bu olanlar Duru tarafından akşam bir birr anneye anlatıldı.'Anne biliyomusun parkta çeçen vardı teyzemi dövmeye çalışıyoduuu' diye.Kendisinin korktuğu kısımlar anlatılırken Duru tarafından hızla atlandı tabi.Brave heart yeğenim benimm:)

Şöyle bi bakınca galiba evde şarkılar söylemek, kağıt kesmek, calliou izlemek daha mı zevkli ne? :)

Teyzesinden bu kadar..Ne de olsa annenin yerini tutmazz:)

2 yorum:

  • tulay diyor:
    16 Ekim 2010 01:32

    :) yorumu hakeden anne yarısı her şartta küçümen merkeplere siper olup kendilerini feda da etmeye hazırdırlar böle tüm kızkardeşler kutsansın şansları bol olsun bahtları açık olsun işallahh
    (analar babalar da kitap fuarları tiyatrolar falan filan vakit geçirebilsin )

  • Unknown diyor:
    16 Ekim 2010 01:50

    bence kendi hallerine bıraksaydın, çocuk yabancı dil öğrenirdi :)))

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar