Taaa geçen haftasonu.



Kuzuları gezmeye götürdük hafta sonu. Artık bizim de yakınımızda bir alışveriş merkezimiz var. Bimbambom çok şükür dostlar bizimde artık bir avm'miz var :) Artık canımız her istediğinde gidip gezebileceğiz, gereksiz alışverişler yapıp boşu boşuna yorulup, çocuklar acıktığında hamburger yedirip evimize dönebileceğiz, mutluyuz.
Neyse, akşam üstüde Ayşeler geldi, elleri boş gelmemişler, anneannemizi de getirmişler. Anneanne torun, sevinçle kucaklaştı, çok mutlu olduk.
Bu arada sabah saatlerine flashback yapmak istiyorum. Hava pek hoş olduğu için mutfakta camlar kapılar açık, kahfaltı yapıyoruz. Saat 11 suları. Evet geç kahfaltı. Brunch diyenler de var. Hapy hour fln da denir bizim köyde. Neyse ne. İçeri arı girmiş, bende Duruya anlatıyorum,
-ellemeyelim, çıkıp gider o birazdan
-niyeee?
-ailesi vardır, onların yanına gider...
-nerdee?
-bi ağacın üstündedir, felan feşmekan böyle uzuyor tatlı muhabbetimiz...
Sonra Avm den dönüşte Ayşeler geliyo diye bir hışımla içeri daldım, ayağıma terliklerimi geçirdim, aman allahım nasıl bir acı, ayacığıma bişey saplandı. Gerizekalı arı, terliğimin içine girmiş, sonra da korkudan ayacığımı sokmuş. Neyse topallayarak arıyı dışarı attım, ama uzun süre geçmedi yanma hissi, ne sıktıysa iğneden. Sonra bizimkiler geldi, balığımızı fırına attık ki elektrikler kesildi. Neyseki yarım saat sonra geldi yoksa oturup suşi yiycektik. Sonra da Duruyu oynattık biraz, ıphone da bi kedi var ya tekrarcı bişey, onla aynadık, Duruya şarkı söylettik fln, güzel bi akşamdı. Daha güzelleri sizlerin olsun efendim, iyi hafta sonları...

4 yorum:

  • annesiningülü diyor:
    22 Ekim 2010 11:55

    vay pis arı vız vız :) geçmiş olsun canım

  • Unknown diyor:
    24 Ekim 2010 03:27

    teşşekür ederim baharcım.

  • defne naz diyor:
    30 Ekim 2010 04:24

    acını o kadar iyi anladım ki. Geçen yaz bu hain arı benim ayağımı gecenin ikisinde ve uykuda soktu. Tabi şoku siz düşünün. Üstüne bir de arıya alerjim var. Tabi sonunda 2 gün ağrıyan ve davul gibi olan bir ayak. Çok geçmiş olsun.
    ya bu arada çok tatlı bir kzızın var. çok şirin.

  • Unknown diyor:
    30 Ekim 2010 08:05

    Evet bu kadar yaktığını bende bilmiyodum feciymiş gerçekten hele uyurken düşünemiyorum:( Teşekkür ederiz , çoookk teşekkür ederiz, kızlarımız tatlı dimi :))))

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar