Anka kuşum benim...


İnsanlar oturup bir tabloyu, resmi seyrederler ya, filmlerde fln, abartı gelirdi bana. Ama şimdi bu ebrunun karşısında uzun uzun vakit geçiriyorum, derinlere dalıyorum bakarken... Duruş yapmış okulda, muhtemelen öğretmeni yaparken fırçayı tuttu, genede ne anlamlar yükledim günlerdir, benim için sanat eseri... Bayılıyor insan çocuğunun yaptıklarına, sadece kuzuya motivasyon amaçlı değil, gerçekten kendini tutamayıp çoşma hali bu. Her yaptığıyla gurur duymak, belki bu kadar hızlı büyüdüğüne inanamamak. Kuzgunla yavrusu misali...

4 yorum:

  • BALLI LOKMAM diyor:
    15 Aralık 2010 03:14

    Annelk bu işte, onun yapmış olması yeter ne olduğu hiç önemli değil...

  • annesiningülü diyor:
    16 Aralık 2010 07:18

    çöp bile getirseler harika oluyor,
    bu hele çok harika :)

  • Unknown diyor:
    18 Aralık 2010 02:15

    anayız biz :)))

  • Deli Anne diyor:
    20 Aralık 2010 11:40

    valla ne kadar baksan haklısın ya arkadaşım.. öyle abidik gubidik bir şey değil basbayağı tastamam sanat eseri çıkmış ortaya.. helal duru ya da öğretmenine de..

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar