olsa...



'Anne yapboz yapalımmııı, annee parçası kaybolmuşşş, annee anneeeeeee' bi bu var bi de suluboya yı keşfetti yeniden, sürekli boya yapmak istiyor.
Okulda ebru da yapmışmı, fırçayı parmağına vurup 'ebru böyle yapılır!' diye bana hava atıyor, bu arada koltuklar halılar, nokta nokta boya olmuş, sıçramış, kimin umurunda!
'hay senin ebruna...-üç nefes al,ver- bayıldım ben, çok güzel olmuş bebeğimmm' Sanattan soğumasın çocuk. Hem ben puantiyeli şeyleri çok severim.

'annee yatarken kayyuu kitabımı okuyalımmııı?
'canım benim, bitanem, genemi kayyu, tv. da, boyama kitabında, kayu, başka bişey okuyalım, bıktım artık ben!
'bunu, bunu okuyalımmm',

Bi erkek bi de kız çocuğum olsa, oğlana Kayra, kıza Raziye ismini koysam. Kedi alsam, kılbırt desem, Serra die kız arkadaş bulsam kayraya, ressam bir büyükkanne ayarlasam, sarı-mavi-kırmızı bahçeli bi evim olsa, havuçları kayrayla raziye ekip dikse, herkes birbiriyle en pamuk sesiyle konuşsa, herkes tombik tombik olsa...

1 yorum:

  • Deli Anne diyor:
    6 Aralık 2010 02:29

    dadından yinmes arkadaşım:)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar