Yılbaşı Kurabiyesi



Cuma günü Yılbaşı kurabiyesi yaptık Duruşla. Off çok zormuş, pişman oldum Duruş döktü, üstüne bastı, dağıttı,ama güzel oldu. Tadı da beklediğimden güzelmiş. Tarçın ve zencefil kokulu bisküvi gibi ve süslemek te zevkli. Doktorcumdan yine. Kurbişleri anneanneye götürdük onlarda aşşağıladı biraz, hazır işte ne varki? diye. Aslında evde karışım hazırlayıp yapmaktan bi farkı yok sadece ölçüsü ayarlanmış o kadar ama gene de 'kolaycı' damgası yemekten kurtulamadım :( Birde kurabiye evimiz var beklemede, bakalım ne zaman enerji bulabileceğim...

7 yorum:

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    21 Aralık 2010 08:13

    Bence hiç üzülme.Malzeme hazır da olsa ortaya birşeyler çıkarabilmek ayrı marifet, onu beceremeyenler de var merak etme :))
    Hem çok güzel olmuşlar, Duruşun ve senin ellerine sağlık canım ;)

  • Unknown diyor:
    21 Aralık 2010 23:22

    Emine sendemi? sadece un karışımı var içinde evde hazırlanandan farklı değilki işlemleri :((((
    teşekkür ederim, öperim...

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    21 Aralık 2010 23:29

    Hayır yanlış anladın sen beni.Bende onu diyorum zaten, evde hazırlananla aynı. O hazır karışımı alıp yapamayanlar bile var onu diyorum.Annen haksızlık etmiş sana demek istedim ;)))

  • Unknown diyor:
    21 Aralık 2010 23:56

    'O hazır karışımı alıp yapamayanlar bile var' demek?
    Emine ağlıyorum şu an! :)))

    İyi güldük sabah sabah :)))

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    22 Aralık 2010 00:40

    Valla bende güldüm sabah sabah hazırcı anne!! :))))
    Bi arkadaşım var o hazır karışımı bile beceremezde onu aklıma getirdin, o yüzden yazmıştım.
    Hem yılbaşında deniycem şu yeniyıl kurabiyelerini merak ettim şimdi, yapıncada emin ol sen aklıma geliceksin :)))))

  • Deli Anne diyor:
    22 Aralık 2010 04:00

    bence sonuç gayet iyi.. oh evde mis gibi kokmuştur arkadaşım şimdi :)ahahah yukardaki diyaloga da bittim.. ah emine bak nasıl laf sokuyor.. ay bu da şaka vallahi de şaka.. insan tanışmayınca yüzyüze belki anlaşılamayabilir niyet diye yeminimi de ediim

    ayrica isooncum üzülme o karışımı alıpyapamayanlar var: misal ben.. mutfak işi uzak olsun benden uzakk.. ancak elzem olanla asgaride iş yapıyorum.. kocam çok mutsuz bu yüzden:)

  • Unknown diyor:
    22 Aralık 2010 23:17

    emine demek hazır karışımı bile beceremeyen arkadaşını hatırlatıyorum sana öylemi?
    bak yine ağlıyorum :)))
    bu dialog uzıycak gibi görünüyo :)
    Deli anne ne çok ortak yönümüz var dimi ?:)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar