Ba ba baa havalara, nasıl da kırıtıyor...

Huysuz Duruşum iyiden iyiye bir yeni ergen genç kız havasında. Bazen fotoğrafını çekmek için yalvarmam, tehdit etmem gerekiyor, bazende kendi kendine hallenmeye başlıyor, 'şöylede çek, böylede çek anne' diye...Müzik delisi olduğu için bir mp3 çalara bayılır diye düşündüm, yanıltmadı beni. İçine de ingilizce çocuk şarkıları, masallar doldurdum. Netten indirilebiliyor, özellikle grimm kardeşlerinkilere bayılıyorum, çocukluğumu hatırlattığı için belki. Travmatik korkunç morkunç ama günlük,  Müşfik Kenterin sesinden de dinlemek ayrı bir zevk.  Gece dinleyerek uyuyor, arabada camdan dışarıyı seyrederken, resim yaparken, yanına bir arkadaş bulduğunda beraber dinliyor. Çok sevdi.
Akşam üstleri, Demir'le beraber ablasını okuldan almaya gidiyoruz. Dönüşte de bi sohbet, bi muhabbet. Çok neşeli anlatıyor okulda yaptıklarını. Geçenlerde yanımızdan irice bir köpek geçti. İstifimizi bozmadık yine. Ama köpekçik pek titrek, bakımsız bi şeydi. Bi hüzün çöktü bize.
-anne , neden öyle titriyo? diye sordu Duruş,
-hasta galiba, dedim. Bizim sesler çatallaşmaya başladı.
şimdi nereye gidiyodur? diye devam etti hüzünlü sorular.
-belki anneannen gibi yemek ,su veren biri vardır, onun yanına gidiyordur, dedim.
-hiç sanmıyorum, dedi. Herşeyi de bil zaten. Sessiz sessiz ağlamaya başladı. Bir eli pusetti bırakmıyor, diğer elinin tersiyle gözyaşlarını siliyor bitanem. İnci taneleri süzülürken yanacıklarından içim ezildi.Öptüm datlu yanacıklarından. Bi süre sessiz yürüdük, sonra aklına bu gün bakkaldan ne alacağı geldi. Her gün 1 lira veriyorum, cebine büyük bir keyifle yerleştiriyor. Sonra da sitenin bakkalından bi şey alıyor kendine. İyiki çabuk unutuyorlar...
-
Çalıkuşu diye bir dizi, Lamia diye de bir karakter vardı. Öğretmeni Duruşun saçlarını böyle örünce onu anımsattı bana. Ağaçlara da tırmanırsa aynısı olucak...İncisu'yla bahçenin tadını çıkarıyorlar bu ara...


12 yorum:

  • yaruze... diyor:
    28 Nisan 2012 05:08

    ne güzelsiniz siz yaaa..
    Hüzünlü,duyarlı,vicdanlı kuzum benim...

  • Gezgin Kız - Traveler Lady diyor:
    28 Nisan 2012 06:24

    maşallah demir bey kocaman olmuş duru da çok güzel çok akıllı maşallah nazar değmesin ikisine de :D

  • Unknown diyor:
    28 Nisan 2012 12:55

    çok tatlısınız Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın:)

  • sevda s. diyor:
    29 Nisan 2012 11:14

    Duru çok tatlı maşallah ya :)

  • Ra55 diyor:
    29 Nisan 2012 13:30

    Merhabalar,

    Duru'ya ve ailesine sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim. Yüce Allah, kem gözlerden ve nazarlardan korusun. Akil, fikir ihsan etsin. Bahtı açık olsun.

    Selam ve dualarımla.

  • İkiz Annesi diyor:
    29 Nisan 2012 14:37

    Kıyamam ben onun göz yaşlarına kuzucuk kocaman öpücükler buradan sana:)

  • annesiningülü diyor:
    30 Nisan 2012 02:04

    hassaslığı bitirdi beni.

  • Oglak Kizlari diyor:
    30 Nisan 2012 03:13

    Uzun zaman olmuş. Demir büyümüş maşallah.

    Senin adresi ana bilgisayara kayıt etmem lazım.

    Kolay gelsin.
    Unutkan anne Çiğdem

  • bahriye-krm diyor:
    30 Nisan 2012 05:48

    yine yine yine çok güzelsiniz desem...
    bir de aysun'cum duru'yu o kadar güzel anlatıyorsunki...umarım bir gün bir yerler de karşılaşırız...

  • Unknown diyor:
    30 Nisan 2012 12:35

    GÖNÜLÜM, siz en güzelsiniz, hep güzelsiniz, yine çiçeksiniz...

    HAMİDECİĞİMMim, Canım benim, seni ben pek çok pek çok severimmm...

    EYLÜLCÜM, AMİNNN, cümlemizin, hepimizin, oool tugedır....

    SEVDA S, sağol canım teşekkür ederiz...

    RECEP BEY, Çok teşekkürler, amin...

    AYLİN TEYZESİ, çok çok sağol, burdan da öpücükler, kokulusundan...

  • Unknown diyor:
    30 Nisan 2012 12:38

    BAHARCIM, hassas terazim benim o, hisli çocuum :) öperiz yağmurcuumu...

    ÇİĞDEMCİM, çok havalı oldu walla, ana bilgisayar fln :) anlamadım ama iyi geliyo okuyunca, yap ondan mutlaka :) öptüm canım...

    BAHRİYECİM, çok isterim gerçekten, olurmu ki bi gün? görüşmek ümidiyle...

  • Zeugma diyor:
    6 Mayıs 2012 10:55

    Abla olunca genç kız havaları gelmiş kendiliğinden annesi :))
    Çok tatlı ama yavrum benim. Maşallah...
    Demir de çok benziyor ablasına aslında.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar