'benmi bulandırdım' endişesi


Duruballa salya sümük 3 gün geçirdik. Nasıl olsa çoktan homojen dağılmıştı ikimizede virüsler, önce onun mümüğünü sonra kendiminkini silerek ve aynı burun spreyini sırayla kullanarak, bazen Duruşunkini kafaya dikip evde şurup kafasıyla dolanarak 3 gün dinlendik. Yani daha çok Lulu dinlendi. Sağolasıca internet ve montessori faaliyetleri sayesinde okul öncesinde hergün kendimizi oyalayacak birşeyler buluyorduk ama anladım ki çabuk kopmuşum , biraz da zorlandım oyun icat etmekte, belki hastalık bezginliğiydi, ama sonunda çareyi Duruşu sevgili küçük budamız caillou nun ellerine teslim etmekte buldum. Üç güncük te fazla tv izlemek hemencecik te çocumda dikkat eksikliği, davranış bozukluğu, psikolojik sorunlar vs. neden olmaz dimi günlük? Sende hiç rahatlatmıyosun ki...



Hastaneye gittik, karşısında en sevdiği okul arkadaşı Elifnaz, o da suçiçeği olmuş, eve geldikten sonra Duru dedi ki;
-'anne arkadaşlarıma da benmi bulandırdım hastalığı?' Çokkk datlum benim, hassasım...

9 yorum:

  • Deli Anne diyor:
    6 Ocak 2011 11:42

    ahahaha.. geçmiş olsun.. bişeycik olmaz canım.. Selim bu sıralar öyle çok tv izliyor ki çığrından çıktı işler. hem herşeyi kötü değil ya tv-nin pek çok şeyi de ordan öğreniyorlar.

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    6 Ocak 2011 15:05

    Bence tv bir nevi eğitim aracı, tabi aşırıya kaçmadan.
    Geçmiş olsun bu arada,öpüyoruz :)

  • My Smitten World diyor:
    7 Ocak 2011 00:53

    gecmis olsun... cocuklarin dogru seyleri seyrettiginde ve zaman kisitlamasi sartiyla tv seyretmesinde bir yanlis görmüyorum... mutlaka faydalarida vardir ;)

  • Unknown diyor:
    8 Ocak 2011 09:25

    çok teşekkür ederiz, atlattık gribi ama dikkat, herkes grip bu ara...
    sevgiler...

  • Sitare diyor:
    10 Ocak 2011 02:50

    tv de lazım şekerim.çok güzel kanallar var artık.çok da öğretici.baby tv,trt çocuk yumurcak tv.gelişime olumlu katkıları olan kanallar bunlar.aşırıya kaçmadan izletmek lazım.gün gelip okul hayatı başlayınca paylaşacak hiçbir şeyi olmasın mı yavrucakların.hem biz şirinleri,temel reisleri,he-mani izleyerek büyümedik mi.belki en sağlıklı nesliyiz son 50 yılın .
    bu arada sayfamda mimin var,beklerim:)

  • Sitare diyor:
    10 Ocak 2011 03:03

    ben acil şifalar demeyi unutmuşum.hay Allah.prensese çok büyük geçmiş olsun.

  • Unknown diyor:
    10 Ocak 2011 09:43

    Sitarecim bakıyorum hemen, teşekkür ederim, clementini de unutmayalım lütfen :))

  • annesiningülü diyor:
    11 Ocak 2011 23:53

    böyle akıllı bir kızda korktuğun şeye bak canım :)
    gülen yüzünü öperim canım onun :D
    masa-sandalyemizde aynıymış ;)

  • Unknown diyor:
    13 Ocak 2011 04:06

    Baharcım, öpüyoruz yağmuru ve seni...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar