Tatlı Cumartesi...


Tatlı Cumartesi, öğleden önce ünv.den kızlarla buluştuk. Hava da sanki biz daha güzel gezelim diye ısındı, pazar günü bozdu. Ayferin ikizleriyle Duruş çabuk kaynaştı. Yanıma boyama kitapları, pastel aldım, çocuklar boyama yaparken biraz sohbet edecek fırsatımız oldu. Ayferi bulunca ters çevrildi tabi fincanlar, fallar bakıldı. Yollar, kuşlar, sıkıntılar, kısmetler...
Öğlenden sonra da ortaokuldan kıslarla buluşacaktık ama Nergizin Zeynepi ateşlenmiş, gelemedi, asıl buluşma nedenimiz olan yurtdışından gelen Banu da bizden önce gelip biz yokuz diye geri dönmüş, bizde Suzancım, Aylincim, Durucum ve ben oturduk, fondü yedik, Banuyu çekiştirdik, neden biraz daha beklemedi, diye...
Kahfe dünyasına girince Duruşun gözleri parladı, cennete düştü sanki, çeşit çeşit çikolatayı görünce. Aylinin kucağında gözleri kapanmaya başlayınca kalktık, arabada hemen uyudu. Dün akşam üstü Evdekilerle vedalaşıp, 5 gün daha görüşemeyecek olmanın hüznüyle yola çıktık. Yolda Duruyla çok güzel bir oyun icat ettik onu da yarın yazarım günlükçüm...



10 yorum:

  • Deli Anne diyor:
    24 Ocak 2011 03:51

    Duru bir içim su olmuş gene.. maşallah..

  • elif-kayra diyor:
    24 Ocak 2011 04:17

    maşallah Duruya,

    Ana kız çok hoşsonuz.

  • Unknown diyor:
    24 Ocak 2011 04:25

    datttluu anne, ekşik olma...
    elifçim sağol, hoş olan sizsiniz, öperiz...

  • Deniz diyor:
    24 Ocak 2011 05:22

    Ne güzel bi gün olmuş. Duru da Suri gibi gözüküyor, tarz :)

  • Unknown diyor:
    24 Ocak 2011 05:31

    DURİ DİYELİMMİ O ZAMAN DENİZCİM NE DERSİN :)

  • Sitare diyor:
    24 Ocak 2011 06:38

    çok güzel kız olacak bu çook güzeel.tikkat tikkat:)

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    24 Ocak 2011 08:07

    Allah'ım o ne güzelliktir öyle.Maşallah ya, bayılıyorum ben bu kıza, nazarım değmesin aman...
    Hep söylerim yine söylüyorum, Duru adı gibi dupduru.. (Kızım olursa birgün adını Duru koyucam sırf bu sebepten ötürü) :)
    Çok tatlısınız anne-kız..
    Öperim Durucuğu...

  • Unknown diyor:
    25 Ocak 2011 08:08

    sitarecim öperim :)))
    Eminecim, çok teşekkür eder,z cnm, bizde öpüyoruz, bir duru da sana tavsiye ediyoruz :)))

  • ulay diyor:
    8 Şubat 2011 02:25

    ben de suri diyecektim, bayıldımmm çok tatlısınız :) sevgiler

  • Suzancımdansevgiler diyor:
    16 Şubat 2011 10:12

    Gerçekten güzel bir gündü, ama daha rahat ortamlarda daha uzun kalmayı isterdim :) Kahve dünyası-kapı ağzı karmaşası-soğuk-gürültü falan :) Ama Duru hn beğendi ortamı en azından bu da yeter ;) Aycuuun İstanbul'a taşın nütfeeen, daha sık görüşelim...Öpüyorum hepinizi...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar