Çocuk Menüsü

Duruş, yemek seçmez ama hep az yer. Bu beni elimde olmadan kızdırsa da örnek almam gerektiğini düşünürüm , ama başaramam genelde. Ne kadar çok yerse o kadar hızlı büyüyeceği, az yemesinin benim başarısızlığım olduğu hissini atamam üstümden. Düşünüyorum ve Durunun en çok sevdiği yemeği bulamıyorum, 'bayılır' diyebileceğim bir gıdda maddesi yok . Çorba hala yarım kase, yemek bir kepçe, pilav iki kaşık, makarna da öyle. Makarmayı daha çok sevmesi gerekmezmi? Köfteye bile nazlanıyor, ben bayılıyorum, sınırsız yiyebilirim... Karnıbaharla mantı yı aynı yüz ifadesiyle yiyor. Balıkla salatayı yine beş lokmayı yanımızda bizimle sonra masadan kaçarak, gezip dolaşarak beni de deli ederek yiyor. Ben hergün yiyebilirim balığı, civa miva dinlemem.

Son zamanlarda alışveriş merkezine girince 'patatess patatesss' ısrarcılığı başlıyor, hamburger istemiyordu, son gidişimizde onuda yedi maşallah. Gitmeden önce de biraz daha fazla yemek yedirmeye çalışıyorum ki daha az istesin. Bir de mayonez-ketçap delisi, nerdeyse yalıyor küçük paketleri. Tamam bu ikiliyi bende çok severim ama o daha küçük yemesin işte, istemiyorum :(
Evde yapmak aklıma geldi. Hiç değilse defalarca yanmamış zeytin yağıyla kızartıp, köftesini daha sağlıklı hazırlayabiliyorum. joker bir tarif geliştirdim;

-elma büyüklüğünde kıyma
- ufak bir kereviz ve havuç ince rendeyle rendeleniyor.
-çok ince doğranmış taze sarımsak ya da kuru sarımsak,
-1 yumurta
-bir-iki kaşık kurutulmuş, ufalanmış ekmek
-bir tatlı kaşığı zeytinyağı, tuz, biraz yeni bahar, kimyon, zerdeçal, bir kuple yüreğimizi katıyoruz

Hamburger köftesi formunda kızartıyoruz, bakmayın bizimkinin yüz ifadesine, severek yiyoruz.
Yanına bir küçük te oyuncak koyarsak tam bir çocuk menüsü. 'Pek Anayız' gibisi yokkkkk!!!!





9 yorum:

  • BALLI LOKMAM diyor:
    27 Ocak 2011 06:26

    Herşeyi yiyor ama azar azar doyuyor demek ki annesi:)))

  • Unknown diyor:
    27 Ocak 2011 06:44

    çok çok yesin, daha çok doysun annesini kırmasın ama olmazmı teyzesi :))))

  • Unknown diyor:
    27 Ocak 2011 07:01

    Afiyet olsun Durucuğa...Büyüdüğünde iştahı fazlasıyla açılır annesi :)

  • annesiningülü diyor:
    27 Ocak 2011 09:00

    az yese bile anlaşılan herşeyi yiyor annesi gitme üstüne :) tabi bu banada geçerli
    anne menüsü en güzeli :))

  • Deli Anne diyor:
    27 Ocak 2011 10:51

    Bence Duru'ya haksızlık etme annesi, daha ne olsun.. yemek seçmiyor ve usulünce yiyor.. büyüyünce çok daha iyi olur böylesi hemm

  • munise diyor:
    27 Ocak 2011 22:55

    Yaw bu çocukların hepsimi böyle bilmemki :)
    Melisde öyle sayarak yiyorr lokmaları..
    Ben artık hikaye anlatırım, geçmişdeki anıları anlatırım.. oda yorum katarark yeriz bi güzel yemeğimizi.. Öpüyorum ikinizide :)

  • Unknown diyor:
    27 Ocak 2011 23:55

    baharcım, datlu annecim, zayıf çocuk, sağlıklı çocuk diye düşünsemde azla yetinemiyorum galiba, arıza bende tamam :)

    munisecim sen nerdesin? görüşemiyoruz? bizde öpüyoruz , melisi...

  • Adsız diyor:
    28 Ocak 2011 02:50

    oyyy menüdeee luludaa çok tatlııı
    teyzeside istiyo bu menüdennn oyuncak yerine ne biliyim bi kolye falanda olur promosyon olarak:))

  • D!mple Rock diyor:
    31 Ocak 2011 14:08

    ^hahahah
    çok şirin ^^

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar