Bak Bir Varmıs Bir Yokmus


Duruşum şarkı söyle(t)meyi çok sever ama kendisi genelde nazlanır. Eğer kendi kendime birşeyler mırıldanıyorsam mutlaka yüksek sesle söyletir, ezberleyene kadar da tekrarlatır. bir kaç gün önce bu şarkı geldi aklıma, küçükken kızlarla takunyalarımızla lastik oynarken söylerdik. Komik hareketleri de vardı, onları da yapardık. Aman allahım, izleyenler olmuştur dimi? Kızardım birden. Neyse, çocuktuk o zaman, bu şarkı aklıma geldi ama gerisi gelmedi, çoğunu unutmuşum, neyse ki ailemizin dr.u çocukları da düetlerinden mahrum bırakmamışta yeniden öğrenebildik. Üstelik benim bildiğimden çok daha uzunmuş. Şu ara her akşam dinlemek istiyor prensesim, hemde birkaç kere. Bir de ismini öğrendi,
-anne Bak Bir Varmıs Bir Yokmus açarmısın, ferhatgöçer amaaaa buyuruyor. Fransızca olan bölümleri o kadar güzel atıyor ki, kızım diye demiyorum, ana dili giibi maaşallah.


Bir diğer mırıldanma gafletinde bulunduğum şarkıda, 'horozumu kaçırdılar' orjinal adı, 'küpeli horozum'muş. Pek neşeli. Sonra, tintin tinimini hanım var, sonraaa, tohumlar fidana var. Çok şirin şarkıları vardı trt çocuk korosunun, hala dinliyoruz işte... Kanun çalan bir küçük kız vardı... Olamaz ben yine seksenli yıllara dönüş yapıyorum galiba, çıksam iyi olucak. iyi haftalar, iyi tatiller ve iyi gezmeler hepimize, gezmek gibisi varmı?....

Dinlemek için horoza tık.

8 yorum:

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    25 Şubat 2011 05:11

    haftanın bu son gününde, mesainin şu son saatlerinde nasıl güzel geldi, nasıl keyif verdi

    harika oldu...teşekkür ederim...

    sevgiyle

  • Eymen'im diyor:
    25 Şubat 2011 05:55

    Çocukluğumun en gözde şarkısıydı bu. Arkadaşlarımızla söyleyip, oyunlar oynadığmız. Hatırlattığın için teşekkürler. Sevgiler...

  • Unknown diyor:
    25 Şubat 2011 07:44

    Aynur halası, çok sevindim neşelenmenize, iyi hafta sonları...
    eymenimin essası, rica ederim, mırıldandıkça bizi hatırlarsınız belki...sevgiler...

  • didem diyor:
    25 Şubat 2011 16:27

    Isoon oncelikle ismine bayildim:) Cok hos.
    Kizin cok seker masallah. Kapaktaki fotograflara gulumseyerek baktim. Cogu pozunu kiziminkine benzettim. Nazar degmesin!

  • Unknown diyor:
    26 Şubat 2011 01:01

    didem, sende hoşgeldin, kıslarımıs çok tatlı dimi :)

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    26 Şubat 2011 01:33

    Eskiye döndüm şimdi. Bu gaz hafta sonu yeter bana :)))
    Keyifli bir haftasonu diliyorum...

  • Oglak Kizlari diyor:
    28 Şubat 2011 02:13

    Aaaa bu kadar olur. Bu aralar bende kızıma bu şarkıyı öğretiyorum. Ama Ferhat Göçer li programı bilmiyordum. Iyi oldu. Benim kız 4 yaşında. sana da Mine den dolayı misafir geldim. Beklerim.

    Ordan buradan samimi anne Çiğdem

  • Unknown diyor:
    28 Şubat 2011 03:17

    oo bloglar arası gezinti ha:) hoşgeldin, öpüyoruz.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar