Herrr yerde kaayu varrrr...


Herrr yerdee kayu var, kalbim senin bu gece...
Herrr yerdee kayu var, kalbim senin bu gece...

Yatagına çıkartma yapıştırmış, hiç sevmem abidik gubidik her yerde göz yoran çizgi film karakterleri, saçma sapan yarısı koparılmış, yarısı kararmış etiketler fln, bu zamana kadar da hiç bulaşmamıştık, defterlere yapıştırıyorduk böyle şeyleri.
-'Kızım oraya değil, deftere yapıştır, çıkar onları' buyurdum tabi en kararlı sesimle,
-'Anne bu benim yatağım, karışamazsın' diye yapıştırdı, aynı kararlılıkla ve çok sakin bi şekilde.
O anda çoraplarını yerleştiriyodum çekmecesine ve bi kaç saniyeliğine dondu zaman. Çekmeceyi ittim, arkamı dönndüm ve çıktım, kapı da açıktı sonuna kadar...
Etme-karma dünyası, ben değilmiydim orta okulda popçu, lisede metalci olup, duvarları blue-jean posterleriyle donatan? Guns'Roses posterinde Axl Rose'un o kıl-saç yumağı halinden Aylin geceleri korkar, 'anne kıllı adam, anne maymunn' die ağlardı, heeey gidi heeeyyyy...


Son hastalığında gece yarısı hala uyumadığı için bi öpüşüyoruz, bi küsüyoruz, parmağını gözüme gözüme sallayarak, kaşlar Atatürk gibi çatılmış;
-özür dileyeceksen, özür dile, kızacaksan da kız! dedi. Bende yorgun bedenim ve ruhumla konuyu mümkün olduğunca çabuk kapatabilme telaşı içinde hemen
-özür dilerim! dedim, bu sefer de
-'ooooo hep sen yapıyosun, bide özür diliyosun da yüz verme de bilmemne....' nidaları yükseldi seyirci güruhundan. Bakalım ergenlikte halimiz nice olacak ey ulu günce?

11 yorum:

  • annesiningülü diyor:
    4 Şubat 2011 04:46

    çok bilmişler desem :)

  • inci çiçeği diyor:
    4 Şubat 2011 04:52

    ahh bunlar bir şey mi??? birde ergenlikte gör o küçük cadıları yanlarına süpürgelerini bile alıyorlar:)) kolay gelsin...

  • Unknown diyor:
    4 Şubat 2011 05:01

    BİZ ETTİK DESEM ? :)

    HEPİMİZE KOLAY GELSİN, İŞİMİZ VAR :)

  • birdy diyor:
    4 Şubat 2011 06:18

    etme bulma dünyası diycem olmayacak:)) kolay gelsin

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    4 Şubat 2011 07:04

    Biraz daha büyüsün sen o zaman gör Aysun :)
    Şaşıyorum bazen bu bücürlerin söylediklerine :)

  • Unknown diyor:
    4 Şubat 2011 12:00

    Güldümm desemm , ayıp olmaz herhalde.Bu cevapları vermeyi bizden öğreniyorlar

  • Unknown diyor:
    5 Şubat 2011 00:01

    birdy, söyle söyle çekinme :)
    eminecim, daha azaşırtmayacaklarını tahmin ediyorum ...
    içimizdeki karnaval, ayna gibi yansıtıyorlar malesef...
    sevgiler...

  • sezobigo diyor:
    8 Şubat 2011 04:42

    öncelikle bloğuma hoşgeldin.ben bu zamane çocukların korkuyorum.nasıl yeteceğim konusunda bazen karamsar kalıyorum.nasıl cevaplar bunlar gülsek mi düşünsek mi dedirten cinsten:)
    allah bağışlasın çok akıllı bir kızınnız var
    sevgiler

  • Unknown diyor:
    8 Şubat 2011 05:01

    hoşbulduk, sende hoşgeldin,
    şimdilik yetiyoruz gibi ama sonrası için kolaylıklar diliyorum herbirimize...
    bizden de sevgiler.

  • SeneminYemekleri diyor:
    11 Şubat 2011 05:16

    Bu kayu denen şey nekadar çirkin yav inanamıyorum çocukların buna hasta olmasına yaşlı küçük kel bir adam gibi geliyor :))) Sevimsiz şey bizim zamanımızda kötü çizgi kahramanları bile bu kadar itici deyildi misal kargamel adımındı yani :))) şirinlerden daha çok severdim en azından mavi mavi deyildi kendince de sitili vardı adamcağızın

  • Hayatın Tatları diyor:
    17 Şubat 2011 01:20

    yaa evet aynısından bende iki tane var. Bir de birbirlerini gaza getirip cevaplar veriyorlar apışıp kalıyorum. Ve bende aynen kara kara düşünüyorum ergenlikte nice olcek acep halım diye!!!

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar