AB Rh+ Genel İzleyici...


Ajan Saltta abartı aksiyondan başka bir şey bulamadım, beklemiyordum da ama turist için meraklanmıştım, sinemada seyretmek için birkaç girişimim de oldu ama başka şeyler çıktı, gidemedim -iyi ki- gidememişim, bence fiyasko. Venedikte film çekelim, kanallarda kovalamaca oynatırız, angelina dudaklarını, gözlerini bölertir bizde gişemize bakarız dedikleri aşikar ama johnny Deppin ne işi vardı bu tezgahın içinde? kesin onu da Angelina kandırmıştır! Bradi de kandıran bu kadın değilmiydi?
Bir taraftan da film beni Tomb Raiderlı yıllarıma götürdü. Bilgisayar başında bir anahtar ararken geçen saatler ve hatta günler... TR 2 Venedikte de geçiyordu, Lara croft kanallarda yüzer, sürat teknesi kullanır, havaya uçurur, iki kötü adam bir de kuduz köpek aynı anda saldırır, hepsini haklar, bir küçük yardım paketiyle 'aaaahhhhh' diye bir hoş sedayla kendine gelirdi. Olsa da oynasam...

Blek sıvan blek sıvan, aşığım sana nataliportman demek istiyorum sayın okuyucular. Bir oyuncu daha varmıdır ki, filmde balerini canlandıracağı için bale yapmayı öğrensin ve de dublörsüz bu kadar başarılı kuğu gölü baş balerinini oynasın. Veyyahutta, aşnafişnesini ezberlediğimiz, 8.henrinin kötü kalpli zevcesini oynarken bu kadar inandırıcı olsun da kendinden bir nefret ettirsin, bir merhamet uyandırsın... İki filmi de çok beğendim, tavsiye de ederim tabiki...

İkisi de çok dramatik filmler. Ağlamak isterseniz, tavsiye ederim, aman benim derdim bana yeter fazlasını istemem derseniz, bulaşmayın çünkü gerçekten sarsıyor.

Filmi her zamanki bilmiş önyargılarımla, baştan bi reddettim, sonradan da beğendim, Aylinden devam kitabını yürüttüm, bitmek üzere. Film, insanı, 'gidiyorum arkadaş, yüreğimin götürdüğü yer neresiymiş bi bakim hele, içimde kalmasın, görmek istediğim yerler var, beni tutmayın, eywallah' demeye itiyor. Zararlı neşriyat diyebiliriz bu anlamda. Tabi bizim gibi, çapayı atmış, gemiyi limana sabitlemiş insanları bozmaz ama uyarması benden:) Devam kitabı daha farklı, Liz kafayı evlilik kavramına takıp, tarihçesini, nedenlerini sonuçlarını araştırıyor. Aslında hayatlarımızın çok önemli bir parçasıyla ilgi bir çalışma olması nedeniyle bence okunmalı. Üstelik eğlenceli bir anlatımı var.Ben filmide kitabı da beğendim. En çok ta Bardemi beğendim.

Malum nedenlerden dolayı kendimce kendisinden hazzetmediğim ama kitaplarını okumaktan da kendimi alıkoyamadığım Pamuğun bir diğer güzel romanı, Masumiyet Müzesi. Konu çok tanıdık, bir yeşilçam melodramı ama anlatım yine çok güzel, özetle bir paragrafa sığabilecek konu bunca sündürmeye karşın atlamadan okutturuyor kendini. Bana da yazarın hakkını yazara verip, müzenin yolunu tutmak düşüyor.

ve bir sürü vasat, sözetmeye değmeyecek film seyrettim. Vakit kaybı olanları yazmıyorum. Hangi ara izlediğimi benim de anlamadığım bu kadar filmin yanında ancak iki kitap okuyabildim, çok bekleyen kitabım var, ama Duruşa okumaktan kendime okumaya fırsat kalmıyor ki günlükçüm, ben napim?

12 yorum:

  • didem diyor:
    28 Şubat 2011 11:42

    Selam,
    Anjelina Jolie'nin filmleri hakkinda kesinlikle haklisin. Aksiyon filminde en azindan kosmasini yada ani bir hareket yapmasini bekliyorsun. Sanki saci basi bozulmasin diye ozenli hareket ediyor gibi. Ama onun cok guzel filmlerini izledim. Dramada daha iyi sanirim.

    Black Swan'i cok begendim. Harika bir anlatim ,harika bir oyunculuk. Etkileyici idi. O kizi zaten cok severim. Her role yakisiyor.
    Sevgiler

  • Adsız diyor:
    28 Şubat 2011 13:16

    boleyn kızı süperdi izledim.ye dua et sev yarıda kaldım kitap gitmiyor boğdu beni ikinciside mevcut hatta okunmak için sırada ama 1. bir bitebilse...

  • Eymen'im diyor:
    28 Şubat 2011 16:04

    Çok güzel yapmışsın. Keyifli okumalar ve iyi seyirler. Yeni önerilerini bekliyoruz. Duru'şa sevgiler...

  • Fatma diyor:
    1 Mart 2011 00:19

    Zevkle okudum yazını, hele Tomb raider da koptum. Şu sıralar geyik filmler izliyorum maksat kafa dağılsın, stres atılsın. Masumiyet müzesi ve Kar'ı alalı çok oldu ama bir türlü şeytanın bacağını kırıp okuyamadım senin malum sebebin benim için de geçerli. Beyaz kale, Cevdet Bey ve Oğulları, Sessiz ev, Gizli yüz, Kara kitap, hepsini zevkle okudum.

  • Nil diyor:
    1 Mart 2011 00:43

    harika bir post olmuş bu. patron seyahate gider gitmez tavsiyelerini kesinlikle dikkate alacağım

  • OZLEM ANNE diyor:
    1 Mart 2011 01:36

    Black swan'a o yuzdendirki, yetkililer hakkini verip, en iyi kadin oyuncu sectiler oscar odullerinde....
    Ne kadar oscara layik olmasada ben touristtide sevenlerdenim, vedenikin harika manzarasi.. angelina joli'nin durusu, mimikleri ...bakislari..
    Deep'in o saf ve komik halleri ... suprizle biten son ... her bakimdan surukleyici , goze hitap eden bir komedi olmus bence .. kafa dagitmak ve yuzde hafif bir gulumseme birakmak icin birebir bir pazar gunu...

  • Unknown diyor:
    1 Mart 2011 02:02

    Didemcim aslında beklentimi yükselten filmde j.deppin olmasıydı galiba, bütün filmlerini severim çünkü, black s. da hemfikiriz :)

    çocukça yaşiamak, gel sen birincisinin filmini izle, bardem için izlenir, ikinci içinde yine filmini bekle , keşke bende öle yapsaydım :)

  • Unknown diyor:
    1 Mart 2011 02:06

    eymenimin essası, sevgiler bizden, iyi seyirler :)


    fadiş, kar ve sessiz ev beni çok etkilemişti, yeni hayatta o eşsiz 'bir gün bir kitap okudum ve bütün hayatım değişti' cümlesiyle beni derinden sarsmıştı taa ki bu cümlenin aslında Dante nin olduğunu öğreninceye kadar...

  • Unknown diyor:
    1 Mart 2011 02:08

    Küçük Mucizem, çok güldüm, tez zamanda tatillere çıkasın patronnnnnn:))))

    Özlem anne, oskarlar dün dağıtıldı dimi, sonunu yakalayabildim, Touristte demekki sizi eğlendirdi, bende j.depp konusunda size katılmadan edemeyeceğim doğruusu :)


    sevgilerrrrrrr....

  • Fulya diyor:
    8 Mart 2011 04:31

    ben pazartesi sendromu kafasında bir pazar akşamı seyrettim Tourist’i çok iyi geldi.

  • tedirginruhcikolatacisi diyor:
    12 Mart 2011 10:45

    Şaka gibi..
    Birazdan incir çekirdeği filmini izlemeye koyulcaktım.burda görünce bi garip oldum:p
    Bu arada,
    merhaba:)

  • Unknown diyor:
    13 Mart 2011 01:50

    fulya, sen beğenenlerdensin demek, sevgiler...

    trç, merhaba, güzel film, birah üzüyor ama, hayatta bunlarda var dimi, sevgiler...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar