Evde bulamazsanız, buraya...

Bir balık sürüsü, blogger dan wordpress'e akın ediyor. Sıcak denizlerden buzullara göç etmek gibi benim için, nerde bizim turuncu, cana yakın bloggerımız, nerde bu ciddi, maliye programına benzeyen wp. Zaten değişikliğe kapalı modda yaşıyorum. Hiç hoşuma gitmedi, hiççç!!! Youtubedan farklı olmayacak, kaçak göçek girilecek yine ama keşke yasaklar ülkesi olma yolunda nu kadar hızlı yol alıyor olmasak. Zaten sevmezdim futbolu, tiksindim iki gündür. Futbol yasaklansa ya!
Yok site ayarlarıyla uğraş, yok tema beğen, çocuğumu ihmal edip 11 e kadar bunla uğraştım, iğrenç!
Bir de şimdi, bu güzel postu WPe aktarıcam, ne iki yüzlülük ama, seni sevmiyorum, seni kullanıyorum Wordpresssssss!!!!

http://durugunlerimiz.wordpress.com/

9 yorum:

  • Nil diyor:
    1 Mart 2011 23:44

    Al benden de o kadar arkadaşım. sevemedim wordpressi hatta az önce yazdım postu. içim ısınmadı napim.

  • HATiŞiN HOBiLERi diyor:
    2 Mart 2011 01:20

    bütün yazdıklarına katılıyorum.bende sevmedim.sevgilerimle

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    2 Mart 2011 02:56

    Aynen!!! Bende adres aldım ama hiç ısınamadım nedense...
    Blogspot'a çok alışmıştık. Umarım karardan vazgeçerler :(((

  • Aylin diyor:
    2 Mart 2011 04:58

    Merhaba, bir sosyal sorumluluk projesiyle ilgili görüşmek istiyorum sizinle. mail adresinize ulaşamadığım için buradan yazıyorum. aylins@sesliharfler.net adresinden bana ulaşırsanız çok sevinirim.

  • annesiningülü diyor:
    2 Mart 2011 06:34

    ben gitmiycem wordpresse :(
    blogumu istiyorum :( moralim bozuk br durumdan

  • Unknown diyor:
    2 Mart 2011 07:02

    kızlar hepimiz aynı ruh halindeyiz anlaşılan, umarım gerekmez ama en azından yedeklemiş olduk...

  • Eymen'im diyor:
    2 Mart 2011 10:26

    Evet çok haklısınız. Ya dün gece temaları, menüleri ayarlayacağım diye canım çıktı. Ama yine de istediğim gibi olmadı. Sıkışıp kaldık. Umarım düzelir. Sevgiler.
    http://eymenimoglusumm.wordpress.com

  • didem diyor:
    12 Mart 2011 12:47

    Seni buldummmmm! Hey

  • Unknown diyor:
    13 Mart 2011 01:47

    iyi yaptın datttluuummm...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar