Yaklaşık 13 sene var aynı yerde çekilen iki foto arasında, tabi 7 den fazla da fark var. Ben yaşlandıkça Eskişehir gençleşip güzelleşiyor :)

Dünya emekçi kadınlar günümüz kutlu olsun. Yasaklarla tadımızın kaçtığı şu günlerde, neredeyse tamamını kadınların oluşturduğu bu 'özgür' anne-çocuk platformuna düşen gölge çok güzel bir hediye olmadı ama sadece çalışabilmek için bile çok şeye katlanan, erkek egemen sektörlerde sistematik ve çok kapsamlı psikolojik eziyetlere maruz kalan kadınların yanında mutsuzluğumuz hafif kalıyor...

15 yorum:

  • annesiningülü diyor:
    8 Mart 2011 01:40

    sende olgunlaşıp güzelleşmişsin canım :)
    günümüz kutlu olsun :))

  • Nedret diyor:
    8 Mart 2011 02:15

    Bloguma hoşgeldiniz. Herzaman buyrun. Kızınız çok tatlı maşallah:)
    Kadınlar Günü'nüz kutlu olsun. Sevgiler.

  • Berna diyor:
    8 Mart 2011 02:25

    Sadece maşallah diyorum :) 13 sene mi? İnanılır gibi değil ;)

    Yazının son paragrafına tamamen katılıyorum. İçi boş kutlamalardan çok daha fazlası gerekiyor...

  • İkiz Annesi diyor:
    8 Mart 2011 02:27

    Haksızlık etme kendine "kadınlar şarap gibidir" diye boşa dememişler.Çok güzelsin arkadaşım.

    senin de kadınlar günün kutlu olsun.

  • Unknown diyor:
    8 Mart 2011 02:51

    Baharcım, işte bunu duymak istemiştim hehhee :)


    Nedret hanım, sizde hoşgeldiniz, sevgiler...

    Berna hanımcım, süper bir gaz oldu bu, ve de haklısınız, çok daha fazlasını yapmamız gerek...

    İkiz annesi, sen daha güzelsin arkadaşım, seninde kutlu olsun,

    öpüyoruz durucumla...

  • Sitare diyor:
    8 Mart 2011 03:09

    iki resim arasında 1 tane de bariz benzerlik var.hiç gülmüyorsun farkında mısın.insan resim çektirirken gülümser hatta beşlik simit gibi sırıtır.senin karadenizde gemilerin batmış sanki:)13 yılda çıkartamadın mı o gemileri:))

  • Unknown diyor:
    8 Mart 2011 03:14

    Sitare sen bana suratsız diosun yani :) benim yüz ifadem genelde kızgın, kaşlarım çatıktır, malesef :) yoksa parayı batırmış armatür fln değilim :)

  • Unknown diyor:
    8 Mart 2011 05:08

    nekadar değişmiş arka fon:)güzelleşmiş o ayrı.önündeki bayandan pek bir değişiklik göremedim güzelmişsin hala güzelsin:)
    aman ne kadınlar günü hani bugünün adından başka ne değişti yarının adı yok diye herşey kaldığı yerden devam:(
    sevgiler

  • Unknown diyor:
    8 Mart 2011 05:36

    Sezocum, işte bunu duymak istemiştim bende :))) çok teşekkür ederim, o senin güzelliğin, yazdıklarına katılmamak ta elde değil nmalesef...

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    8 Mart 2011 06:19

    Ben pek fark görmedim eskisiyle yenisi arasında. Hatta şimdiki halin daha da güzel :)
    Günümüz kutlu olsun canım...

  • Unknown diyor:
    8 Mart 2011 09:34

    Canım ben Eskişehirde ikamet ediyorum,sen Eskişehirlimisin?

  • Unknown diyor:
    9 Mart 2011 02:00

    Hayır, ünv.deyken 4 sene kaldık esk.de. Çok şanslısınız bence, harika bir şehir...

  • Deli Anne diyor:
    18 Mart 2011 08:08

    Aşkolsun.. teessüf ederim.. arada 7 değil 70 fark olan arkadaşlara nispet gibi koymuşsun fotoyu. bögühüüh.. yar ben nereee gideeemmm nasıl edeeeemm

  • Deli Anne diyor:
    18 Mart 2011 08:08

    ayrıca header a bayıldım!

  • Unknown diyor:
    21 Mart 2011 02:27

    datlu anne, yapma böle :(

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar