Asabi kuzular


Pazartesi günü Duruş okulda Batuhanın doğumgününü kutladı, sonra çıkınca İncisu'nun doğumgününe gittik. Duruşta birkaç gündür nezle başlangıcı ve hafif bir kırıklık vardı, o akşam da hastalığa dönüştüğünü anladım, hiç eğlenemedi, hiçbirşey yemedi, çok mızmızdı. Doğumgünü çocuğu da farklı değildi :) O da uyumamış, asabileşmişti. Elbisesini giydirmek için çok takla attık ama direndi, değiştirtmedi.
Duruşun ateşi hala düşmedi, bugün çok keyifsiz ve iştahsızdı diyebilirim, sadece dönüşümlü olarak pedifen-dolven şeklinde şurup veriyorum, umarım yarın biraz daha toparlar kuzum kendini.


Bizim bloğumuzda da sonunda kırmızı alarm göründü. Dns ayarını yaptım, şu an sorun yok gibi. Olursa da geçeriz WP'e, akacak mecra buluruz elbet kendimize...

12 yorum:

  • Aynur (Küçük Hala) diyor:
    2 Mart 2011 12:10

    önce doğumgünleri kutlu olsun kuzuların
    sonra senin kuzuya geçmiş olsun
    daha sonra da bloglarımızla ilgili sorun geçmiş olur inşaAllah diyor, minik prensesi sevgiyle kucaklıyorum

  • Eymen'im diyor:
    2 Mart 2011 13:25

    Biz de büyüyen yavrulara sağlıklı ömürler diliyoruz. Duruşa da geçmiş olsun dileklerimizi gönderiyoruz. Allah nazarlardan saklasın çok güzel bir kız duruş. Allah yavrunuzu size bağışlasın. Sevgiler.

  • İkiz Annesi diyor:
    2 Mart 2011 13:50

    Çok geçmiş olsun inşallah çabucak atlatır prenses.
    Henüz benim blogta sorun yok ama ne olur ne olmaz diye taşındım:(
    Bir an önce hallolur inşallah.

  • Deli Anne diyor:
    3 Mart 2011 00:13

    Geçmiş olsun melek Duru'cuğa.. benim de dns ayarlarım duruyordu youtube'dan kalmaç.. sanırım ondan girebiliyorum.. bence herkes girsin.. kimse WP'ye geçmesin.. ne sevimsiz ne sevimsiz bir yer..

  • Unknown diyor:
    3 Mart 2011 00:57

    Aynur halası, bizde seni sevgiyle kucaklıyoruz, yine aynı yerde görüşmek ümidiyle diyoruz:)....

    Eymenimin Essası, dünyaya gelen büyüyor diye bir klişe var, doğru da ama bazen onlar için de bizim içinde zor oluyor galiba, öpüyoruz sizleride , iyiki hala burdayız, görüşebiliyoruz dimi ?:::

  • Unknown diyor:
    3 Mart 2011 00:59

    İkiz annesi, burda olmazsa, başka yerde görüşürüz nası olsa, bize blog mu yok ? :)))))

    Datlu anne, bloggerı da güzelleştiren biz değilmiyiz :) wp i de çiçeklendiririz ewelallah :)))

  • Ayla diyor:
    3 Mart 2011 03:50

    Çok geçmiş olsun duruya inşallah tez zamanda düzelir

  • Çılgın Mevdoş diyor:
    3 Mart 2011 15:10

    durucuk ne tatlı benim torunuma benziyor onun gibi cimcime maşallah nazar değmesin çocuklar böyle böyle büyüyor canım geçmiş olsun

  • Unknown diyor:
    3 Mart 2011 22:11

    teşekkür ederiz, öpüyoruz torununuzu, sevgiler...

  • Unknown diyor:
    3 Mart 2011 22:12

    Ayla düzeldik bile, çok sağol, öperiz...

  • annesiningülü diyor:
    4 Mart 2011 04:07

    Duru'ya çok geçmiş olsun canım

  • didem diyor:
    6 Mart 2011 22:37

    Iyi bari onlemini aldiysan sorun yok.
    Dogumgunu cocuguna uzuldum nasil da agliyor pastanin karsisinda yazik:(

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar