Very İmportant Prencess








Sıkıntılı bir haftaydı, günlükçüm. Ardacık beni çok sarstı, aklımın bir köşesinde hep. Bir buruk, düşünceli bakıyorum Duruya. Hafta sonu çocuklar dışardaydı, üzülmüştür ailesi, sesleri duydukça. Bizde çıktık, parka gittik, aramızda pek iyiydi Duruşla, insan bazen mutluluğundan suçluluk duyuyor. Sonra Ferhat dişinden operasyon geçirdi. Küçük falan da diyemeyeceğim, 2,5 saat sürdü. Evde dinleniyor, biraz ağrısı var. Yiyemiyor sadece sıvı gıda. Sabah Duruşu okula bırakırken, arabadan indik, hava nasıl güzel, güneş var, kuşlar ötüyor, gerçekten ötüyor, yalan değil, yanımızda cıvıldaşıyorlardı sanki.
-Duruuuuuşşş bahar gelmiş havaya bak çok güzel! dedim
-Keşke mont giymeseydiiiikk! diye hayıflandı birden. Çocuk mantığı işte, bambaşka biryere gitti aklı :)
Yani kendimi iyi hissettim birden, bir damla güneş ışığı, bir kuple kuş cıvıltısı, bir çiçekli bahar dalı... Gündoğarken şarkısı vardı, çok sevdiğim;

Bu demek değil ayrılık,
Bu demek değil herşey bitti,
Bu demek değil güneş yok artık,
Buluta girdi...


***Durunun resimlerini seçerken farkettim tişörtünde yazanları. Bayılıyorum şu tişörtlerdeki esprilere... Sitcomlarda yok bu espriler...***

9 yorum:

  • OZLEM ANNE diyor:
    14 Mart 2011 14:40

    bizdede bu sabah cok guzeldi hava , yaklasik saat 2ye kadar sonra birden degisti buz kesti :) yarim gun gunes gorduk, sukur bunada :) Durus gercekten cok seker, ismi gibi prenses..

  • Sitare diyor:
    14 Mart 2011 16:40

    ardayı okudum yazdığında.ertesi akşam çocukluk arkadaşımın vefat ettiğini öğrendim üstüne.sadece 37 yaşındaydı.ben 35im.Allahım diyorum sıralı ölüm ver.herkes yaşı başı gelince göçsün gitsin.ne çocukların ardında anaları kalsın gözü yaşlı.ne de babaanneler torun cenazesi kaldırsın.çok acı şeyler bunlar çook.
    bütün çocuklar bizim artık anne olduktan sonra.hepsi değerli ve hepsi doymalı çocukluğuna,gençliğine.inşallah biz de doyarız yavrularımıza.

  • Adsız diyor:
    14 Mart 2011 18:13

    evet güzel sıcak günler geliyor inşallah..diş zor iş..allah kolaylık versin geçmiş olsun...

  • Unknown diyor:
    15 Mart 2011 00:44

    özlem anne, güneş gerçekten mutluluk kaynağı, toplum olarak bizi çok depresif olmaktan koruyor sağolsun, teşekkür ederizbu arada :)

    Sitarecim başınız sağolsun gerçekten büyük bir boşluk hissediyor insan, hele gençse, çocuksa... ailesine sabırlar dilerim...

    İnşallah ceylancım, yaşlılık belirtilerinden beni en çok korkutan dişsiz kalmak, iyi bakmak lazım, teşekkür ederiz, bol güneşler...

  • Nil diyor:
    15 Mart 2011 02:22

    Ece min de vardı VIP tişörtü. gerçekten çok cici.

    Mutluluktan suçluluk duymak. Bu aralar çok sık yaşıyorum bu duyguyu :(

  • Unknown diyor:
    16 Mart 2011 00:47

    küçük mucizem, eceyi öperiz, sizede bahar neşesi dileriz, sevgiler...

  • didem diyor:
    20 Mart 2011 17:35

    Ne tatli bu kizin! Ismi gibi "duru" bir guzelligi var.
    Haklisin uzucu seyler akildan kolay kolay cikmiyor

  • didem diyor:
    20 Mart 2011 17:41

    Ben bu yaziya 3 kez yorum yazdim ama sanki sana gelmedi gibi. Mesaj cikmadi. Azimle bir kez daha yaziyorum:)
    Bu kizin cok tatli. Ismi gibi "duru" bir guzelligi var.

  • Unknown diyor:
    21 Mart 2011 01:04

    Didemcim, dattluuummmm yorumun geldi, çok ta güzel geldi, azmin ve güzel sözlerin için çok teşekkür ederiz... o sizin duru güzelliğiniz :)...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar