Sorulaaaarrrr, sorular...




Geçen günlerden birinde, havayı güzel gördük, çıkalım dedik. Duruşu okula bıraktık, Demiri de babasıyla iş yerine bırakıp işlerimi halletmek niyetindeydim. Arabadan inerken,
-ben gürbüzü aldım, sen de çantamı alırmısın ? dedim kocama,
-ok. dedi, ama arabayı otoparka götürüp park ettikten sonra, çantamı içinde bıraktı.
Ben çıkıp arabaya gittim, çantamı aldım, işlerimi hallettim, gürbüz iki saat kadar uyumuş zaten, sonra Demiri de alıp, annemin arabasıyla sağlık ocağına geçtim, kontrole çağırmışlardı, boyumuza , kilomuza baktılar. Maşallah, maaşşallaahhhhh!!! dediler. Sonra çıktım, Demiri arka koltuğa yerleştirdim, kapıyı kapatıp, şoför mahaline geçecektim ki, kapılar kilitlendi. Alarma bastım, açılmadı. Telaşlanmadım, sonuçta anahtarı kullanabilirdim ama, deliğe girmedi bile. Yavaş yavaş panik başladı bende, gürbüz içerde, ben dışarda kaldık, arabanın etrafını düğmeye basarak tavaf ediyorum, lakin tık yok. Allahtan gürbüz mutlu mesut elleriyle oynuyor içerde yoksa çok daha fazla telaşlanırdım.
Ferhatı aradım tabi, o da yıldırım hızıyla otoparka koşmaya başladı yanımıza gelmek için. Bagajı zorladım, kapıları zorladım derkennn anahtarlıktaki logo birden gözüme gözüme büyüyüp küçülmeye başladı , çantadan rastgele çektiğim, diğer arabanın anatharıymış, iki anahtarda siyah ve anahtarlıksız, sadece farklı logolar var üstünde :)

Ferhatı tekrar aradım, koşma dur! diye, zaten arabaya varsa da çalıştıramayacaktı :) Sonra bayağı ter atmış halde bindim arabaya. Aynı saatlerde de annem kapıda kalmış günlük, görüyomusun başımıza geleni ? bu da böyle bir gün oldu, çözemediğim nokta da, farklı anahtar arabayı nasıl kilitlemişti? Murphy kanunlarına bir yenisinimi eklemişti? Gürbüz ağlasaydı, kapılar hiç açılmasaydı benim halim nice olurdu? Annem neden kapıda kalmıştı ve sonrasında ne yapmıştı?
Sorular...sorular...


15 yorum:

  • annesiningülü diyor:
    23 Mart 2012 05:47

    iyi ki sonu çabuk gürbüz beye bağlanmış :D

  • Senanın annesi diyor:
    23 Mart 2012 06:06

    Elinde anahtarla arabanın etrafını dönme durumun varya, bende ağlama bağırma şeklinde olup, herkesi başıma toplayabilirdim.
    Anahtarın karışmasına gülemiyorum bile, okurken o derece panik oldum.
    Büyük geçmiş olsun :))

  • Nil diyor:
    23 Mart 2012 06:14

    öncelikle geçmiş olsun. Allah beterinden korusun. bu benim en büyük korkum. ama şöyle: Ece yi kreşe indirirken arabayı söndürmüyorum ama ya kilitlenirse diye de kapımı tam kapatmıyorum. birgün arabamı götürmezlerse iyi.

  • Esra diyor:
    23 Mart 2012 07:00

    Geçmiş olsun Aysuncum,
    bu benim en büyük kabusumdur, evde ya da arabada çocuğun kazayla yalnız kalması!
    Demir çok çok tatlı olmuş, öperim onu da Duru'yu da..

  • Deli Anne diyor:
    23 Mart 2012 10:59

    ayhh zaten fena bir anımda geldim buraya, daha da fena oldum.. geçmiş olsun

  • Unknown diyor:
    23 Mart 2012 14:23

    baharımmm, sensin güllerim bitsin bitsinnn
    oohhooo oooooyyyy:)))

    senanın annesi, bi de utanıyorum çevreden hiç belli de etmiyorum halimi , bende böyle böyle bi çeşit işte...

    nilhan, seninki en iyisi demekki baksana oluyor bi şekilde...

    esracım, sağol, bizde öperiz...

    müminecim, sanada geçmiş olsun o zaman...

  • Tarkanın Annesi diyor:
    24 Mart 2012 00:20

    Vallahi büyük geçmiş olsun iyiki çabuk farkedebilmişsin insanlık hali bazen akıl sır ermiyor bazı şeylere

  • Unknown diyor:
    24 Mart 2012 01:34

    Geçmiş olsun , biran kilit bozuldu sandım neyseki anahtarlaar karışmış...
    Demir beye maşallah ,gerçektende ak pak bir gürbüzcük :)

  • Emre Bora Bebek diyor:
    24 Mart 2012 14:12

    Geçmiş olsun size canlar..Okurken heyecanlandım valla :)

  • Deniz diyor:
    24 Mart 2012 17:06

    Merkür mü geri gidiyo:)

  • Ra55 diyor:
    24 Mart 2012 18:01

    Merhabalar,

    Önce çocuklarınıza sağlık, huzur ve mutluluklar dilerken, Cenab-ı Hakk, çocuklarınıza zihin açıklığı versin ve bahtlarını açık eylesin.

    Kilitli ve anahtarı da olmayan bir arabada küçük bir çocuğun kalması, gerçekten herkesi telaşlandırır. Evden çıkarken bile dış kapıyı kapatmadan cebimi kontrol eder, bizzat elime anahtarımı alır ve kapıyı çekerim.

    Geçmiş olsun! Çok daha farklı şeyler yaşayabiliridiniz. Allah korumuş sizi. Bu tür yaşanmış olaylardan TV. de çok izledik.

    Selam ve dualarımla.

  • Filiz diyor:
    26 Mart 2012 01:57

    ohhh maceraya bak ya!çok geçmiş olsun..

  • Unknown diyor:
    26 Mart 2012 03:38

    Tarkanın Annesi, anahtarlık süs için değilmiş, onu anladım :) sevgiler...

    Düşlerimden İnciler, öyle olsaydı, camı patlatmaktan başka da çaremiz kalmıycaktı herhalde ... çok teşekkürler...

    emre borabebek, ekşın oldu biraz ama, sonu kötü bitmedi iyiki... öpücüklerrrr...

    Denizcim, yükselenimden şüpheleniyorum daha çok...sevgiler...

    recep bey, eminim ki siz zaten hiçbir güvenlik açığı bırakmıyorsunuzdur, biraz tanıyoruz artık sizi :) bir de hayvanları, bebekleri, yaz sıcağında bilerek arabada bırakanlar var, bu insanların kısırlaştırılmasını, hayvan edinmelerinin de yasaklanmasını istiyorum...sevgiler...

    filizcim, sağol datlummmm :)sevgiler...

  • Adsız diyor:
    27 Mart 2012 03:26

    Aysun abla benim de teyzem, kuzenim emir daha küçükken onu arabada bırakmıştı. kapılar kitlenmiş ,anahtar da arabanın içinde kalmıştı (şu an nasıl olduğunu net hatırlayamadım). Sonra teyzem Emir'e komut vermeye çalışıyordu hadi oğlum şu kilidi kaldır diye, tabii bebek anlar mı hiç:) sonra Emir ağlamaya başlamış ağlamış ağlamış helak olmuş, teyzem de dışarıda panik olmuş, sonradan yardım alarak kapıyı açmışlardı da rahat nefes almışlardı:)
    Küçükken arabada kilitli kalan Emirlerin ve Demirlerin büyüyünce arabalara müthiş ilgisi oluyor:pp

    İmza gültaç

  • didem diyor:
    27 Mart 2012 18:09

    Offf gozlerim acilarak okudum. Korkunc bir tecrube. Daraldim gercekten daraldim arkadasim.

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar