Sevgilim Şubat vol ıı



Kızlarla doğum günümüzü kutladık. Geleneksel Kolcuoğlu aktivitesi. Aslında Ayşe, Meral ve benim doğum günüm şubatta ama ancak toplanabildik, hep bişeyler araya girdi, hatta en son,
-artık nisan olur, mayıs olur... derken malum espri de Ayşecimden geldi;
-Mayıs olmaz, mayıs ta sıkıntı var! şeklinde. Geçen seneki burda...

Arka fondan anlaşılıyor zaten, derbi vardı aynı akşam, masada karşı taraf ilgiyle maç izlerken, bizim taraf, diğer tv.dan, çocuk odasını izledik , orta yaş üstü bir teyze çocuk odasında muhtemelen torunuyla, oyuncaklarla çok eğlenerek vakit geçiriyordu,
-anneanne bu!!! dedik hepimiz :) sonra teyze yan masaya gelip oturdu, Aylinden geldi bu kez espri,
-dizilerden çok sevdiğimiz bir insan geldi şu an içeriye! şeklinde, ben çok güldüm wallahi günlük. Zaten Aylinle biz birbirimize çok güleriz :)

Biz futboldan hazetmeyenler, abartı tepkilerle ekranlara bakıp söylenenler ve hatta masaları yumruklayanları daha bir ilgiyle izledik, son kertede maç berabere bitince herkes somurtmaya başladı, kimse sevinmedi, aman de ne spor ne güzel bi eğlence yani, hıh dedik. 

Hamişler sardı, dört bir yanımı, baktığım her yerde göbüşler duruyor.
Ben kurtulmuş olmanın sevincindeyim, darısı başlarına, allah kavuştursun ne diyeyim...
Yeğenimiz de geliyor, heyecanla beklemekteyim...

Bu arada, Ayşe'den bir anekdot, kahfaltıya gitmişler, Sezen Aksu da tek başına kahfaltı yapıyormuş, Fotoğraf çekinip sohbet etmişler, isim önermesini istemişler, 'sade' demiş, bende ' garsona kahfe söyledi , sizde üstünüze mi alındınız' dedim, bu espride bendenizde naçizane hihiihiii:)
Her sene daha görkemli oluyor kutlama pastamız, mesela bu özel bir tasarım..., 


Bu arada Demir için sabahtan biberona süt aktarımına başladım akşam için ama fön çektirmeye çıkınca annem durmadığı için hepsini içirmiş :( Moralim düştü,tekrar doldurmamda fiziksel olarak mümkün olmadığı için ya gitmeyecektim, kendi doğum günüme , ya da, marketten mama alacaktım, sorumsuz bir anne olarak gidip bir kutu aptamil aldım, ve bu gün de mc donalds çocuk menüsü yesin dedim. İlerleyen saatlerde annemi aradığımda;
-biberonu kaval çalar gibi tutup, 125 cc yi bitirip uykuya daldığını öğrendim. Gece 2 de döndüğümüzde, hala uyuyordu. Ablası da karşı koltukta tv. seyrederken uyumuştu, çok tatlı göründüler suçlu anne vicdanıma...

Bir de artistik şeref pozu verelim, kahfe içerken...'sade' kahfe...

6 yorum:

  • annesiningülü diyor:
    30 Mart 2012 01:03

    ah gülüm benim cümleten yeniden doğum gününüz kutlu mutlu olsunnnn :)
    2 çocuktan sonra bende böyle olmak istiyorummm ;) neşeli espirikli hatun seni ;)

  • Tuğra'nın Annesi Emine diyor:
    30 Mart 2012 12:17

    Nice mutlu yaşlaaarrrr...Sağlıklı, mutlu bir ömür diliyorum ailen,eşin ve çocuklarınla. Öperim ;)

  • didem diyor:
    1 Nisan 2012 20:18

    Ne kadar guzel dogumgununde biraraya gelip birlikte kutlamaniz. Pasta super!
    Nice mutlu senelere arkadasim

  • bahriye-krm diyor:
    2 Nisan 2012 02:54

    gecikmişte olsa harika bir kutlama olmuş...
    aysun'cum hiç vicdan yapma,çünkü bir annenin arada böyle güzel kaçamaklara ihtiyacı var :)

  • Ra55 diyor:
    2 Nisan 2012 05:26

    Merhabalar,

    Doğum günü olan bloggerlerimize bir ömür boyu tüm sevdikleriyle birlikte sağlık, huzur ve mutluluklar dilerim. Nice yıllar...

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun!

  • Unknown diyor:
    4 Nisan 2012 05:15

    baharcım, çok güzel ve tatlı, iki çocuk annesi olacaksın, buna eminim, içtem söylüyorum, çok teşekkürler bir de...

    eminecim, ben daha daha çok öperim...

    didemcim, çok sağol, hep birlikte inşalah :)))

    bahriyecim, sende unutma ama bu tavsiyeni emi :)) sevgiler canım.

    recep bey çok çok teşekkür ederim, sizde allaha emanet olun, sevgiler...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar