Ne yazıkki resim değil, çerçeve arıyorum!


Havalar ısındı, bahar geldi derken, yine kaçtı güneş. Çocuğumu bugünde tv illetinden uzak tutabilmek için bunu icat ettim. Biraz araştırdık, evde boş çerçeve bulabilmek için, sonra düğmeleri bulmak ta çok kolay olmadı ama yılmadım. Anayım ben. Çocuğumun aktivitesi için herşeyi yaparım. Anneanneye süpriz yapıcaktık , içine resmini yerleştirdik ama Durucum hemen söyledi tel.da. Neyse ki fazla ayrıntı vermedi. Birazcık süpriz olabilir hala.




Bunu seyrettim. Bişey beni lanetledi mi bilmiyorum. Hangi filmi seyretsem içinde bi çocuk, en acıklı haliyle bana bakıyor. Bu filmde de çocuk var, açlık var. Bizim gibi 'olamaz, allahımmm, çocuğum bugün folik asiti 3 gr. eksik aldı' derdindeki pipirik anneler için korkunç acıklı bir film. Babam ve oğlum'da ağlayan, bu filmde komaya girer. Wallahi beni bile mahfetti. Sen otur bi ağla bi ağla, tam toparlanıyorum, Duru geliyo aklıma bi daha kopuyorum. Neyse, daha iyiyim şimdi ama bugün Duruyu yüz kere fln öpmüşümdür herhalde!

5 yorum:

  • Berna diyor:
    24 Şubat 2010 08:50

    Çerçevenize bayıldım... Harika olmuş :)
    Pimpirik anne benzetmesine de çok güldüm :)) Zaten anne olmadan önce de böyle filmlerde çok ağlardım, anne olduktan sonra hiiiç dayanamıyorum. En iyisi böyle filmleri izlememek, ben izlemiyorum ağlamıyorum :)))

  • isoon diyor:
    24 Şubat 2010 12:46

    :) Aslında bende böyle olucanı düşünmemiştim, konusunu da bilmiyodum ama fena sarstı. Ne yazık ki bunlar da var...
    teşekkür ederiz, çok kolay yapımı, deneyin bence :)

  • Deniz diyor:
    24 Şubat 2010 13:09

    çerçeve güzel, anneanne çok güzel:)

  • isoon diyor:
    25 Şubat 2010 02:11

    aaa teşekkür ederim annem adına :)

  • SirEvo diyor:
    25 Şubat 2010 08:52

    Çerçeve çok güzel de, bu ufaklık çok tatlı ya. Koymayın kardeşim böyle güzel çocuklar bloglara, özeniyoruz :D

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar