Duru gezmede...


Pazartesi akşam Duruyla anneannesi Amasya 'ya gittiler. Benim anneannemin yanına. İki hafta kalmayı düşünüyorlar. Gönderip göndermeme konusunda ikilemde kaldık.
Duru dururmu durmazmı? Hastalanırsa ya? Beni unutur da o kadar emek boşa gider mi? vs,vs... Ben babaya attım topu, o bana bıraktı son sözü... Hareket gününe kadar kararsız kaldık. Sonunda gönderelim dedik. Gece 10 da bindiler, Duru çok neşeliydi, el sallayarak uzaklaştı bizden... Sabah 5 te anneanneden mesaj geldi,
-yol arkadaşım hala uyuyor' diye. Yolculuk rahat geçmiş. Duru hemen kaynaşmış, herkese sarılmış gidince.

Anneannesi cep telefonuyla sürekli fotoğrafını çekip bize gönderiyor. Meyve toplarken, sallanırken, küçükken benim oynadığım havuzda oynarken... Canlı bağlantı halindeyiz. Arama işini abarttım sanırım bugün
-yeter ama aaaa, rahatsız etmeyin biziiii!!! diye höykürdüler bana :(
Yani bizimkinin keyfi yerinde. Bahçelerde koşturuyor, İrem e annecilik yapıyor, bir iki cümle de bize bahşedip sıkılıp atıyor telefonu.
Dayanamazsam atlar giderim :(

0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar