Durucum ve müzik


Bu aralar Barış Manço şarkılarına takıldık. Çok seviyor Duru hanım. Zaten Barış Manço şarkılarının da çok sıcak, çocukları yakalayan bir tınısı var. Dinlettiklerim hemen kaydediliyor hafızaya. Arkadaşım Eşşek'in adı,
-kaççıl oldu saymadın.
İnternette neşeli videoları da var. Genelde onları açıp izlettiriyodum ama bu gün farkettim ki böyle bir cd. de varmış. Bulabilirsen alıcam Duru için. Tanıması hoşuma gtidiyor barış Abi yi, çocuklar için şarkılar yapan, programlar hazırlayan birkaç kişiden biri. Bizim seriden gülerek hatırlamayan yoktur, pazar programlarını. Bir de Kayahanın vardı sevimli çocuk şarkıları yapan. Şimdi çocukların dikkatini çeken çizgi film kahramanları var, ticari olarak ta çok fazla destekleniyor ama eskiden olduğu gibi geniş kitlelere ulaşan çocuk programı yok ya da çizgi film kanallarının bolluğundan çocuklara ulaşamıyor. Ya da gençler için, ya da yaşlılar için, ya da ne bilim futbol dışında spor sevenler için program var mı? TV artık dizi ve reklam gösteren bir kutu sadece. -Bu arada ben de dizi seyrediyorum perşembeleri, eleştiri yapıp kaçmak gibi olmasın-:)

Konumuza dönelim, Duru müziği çok seven bi çocuk. Uzun dönem uyurken, klasik dinlettim, artık tercih etmiyor. Çocuk şarkıları cd. mizi o kadar çok dinledi ki, cd artık takılıyor. Favori cd.si bu oldu hep.Çok özenli, güzel hazırlamışlar. Ben Metin Özülkü nün söylediğini düşünüyorum ama emin değilim:) Eğer severek dinliyor, ezberliyorsa, sanırım düzgün müzikler dinletmek gerek. Ki bu da düzgün konuşmasına, cümle kurmasına yardımcı oluyor. Masal okumak ta öyle. Karşınıza geçip teklemeden, düzgün cevaplar verebiliyor, allahım naaptım ben? diye düşünmenize bile neden olabiliyor :)

Bir de netten indirdiklerimiz var. www.anaokullu.com dan özellikle, onları da çok dinledik. Zaten site de açıklayıcı tariflerle indirilebileceğini belirtmişler. burdaki listeden
-anne sözü
-afacan can
-bay mikrop
-kırmızı balık
-kaptan
en sevdiklerimiz. Bende bayılıyorum. Duru tin tin tinimini hanım başlayınca gözlerini kocaman açıp bana bakmaya başlıyor. Cd ye de yazdım, arabada dinliyoruz. Bol müzik, az tv, çok masal...

1 yorum:

  • Deniz diyor:
    16 Haziran 2010 03:58

    şu alttaki cd bizde de var severek dinliyoruz. Barış abiyi dinletmek iyi fikir:)

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar