Tatlı yorgunluklar...


Cumartesi Ayşecimin ' Eminönünde tanıdık gözlükçü vaaarrr' çağrısına, Aylincimle koşarak gittik. Ayşeyle bütün gün aynı gözlükleri beğendik, aklımız prada da kalsa da daha ekonomik bir modelin kahfe ve siyahını alıp çıktık, tabiki bana daha çok yakıştı :):):) Modelin adı da; aarrııı vız vız vızzzz....

Bir takıtokaboncuk çu da kendimizi kaybettik. Çokk nefis incikcıncıklar vardı. Aylin çıkarıyo, ben deniyorum, ayşe takıyo , bu arada ayırdıklarımızı alıyolar, geri kapıyoruz ellerinden, bir de küçücük bir dükkan, minicik ayna, birbirimizi ittire kaktıra deniyoruz, pazarlık işinin de suyunu çıkarttık, sonunda ayşeyle aynı modelleri aldık. Kime daha çok yakıştığını yazmama gerek yok tabi...
fena yürüdük, yorulduk ama derler ya; bunlar tatlı yorgunluklar. Yoksa başka durumlar için mi böyle deniyordu? Boşver günlük.Mısır çarşısı, kapalı çarşı, Cumartesi öğleden sonra ve pazar, kapalı oluyor, bu sefer gezemedik, tahta kaleyle idare etmek durumunda kaldık ama önümüzdeki ay acısını çıkarmaya karar verdik.

Pazar günü, Medinecimin düğünü vardı. Çookkkk güzel bir gelin olmuştu, çookkk çokk sarıldık, öpüştük, duygulandık birlikte. Canımın içisi, lisede sınıf arkadaşım, üniversitede mektup arkadaşımdın, ömrümün geri kalanında da hep yakın arkadaşım olacaksın, biliyorum...

2 yorum:

  • tülay diyor:
    22 Haziran 2010 06:50

    sarışın olan baayana pek bi yakışmamış sanki.büyük durmuş,renk olmamış... hem ne o öle burda tükkan yokmuş gibi taa gidip karşılardan almaklar falan.esmer bayan çok yakışmış size takı da gözlük de :)ne de olsa esmer insan :)çeken de ne kadar güzel çekmiş maşallah ellerine sağlık,gözlerine kuvvet.
    neyse ben şimdi gebze sınırları dışına kaçabildiim kadar uzağa kaçmalıyım,zira akşama kalırsam bedenimde sağlam kemik kalmayacağını düşünmekteyim.."nedense"

  • Unknown diyor:
    22 Haziran 2010 06:53

    aahh tülayyy aahhhh
    ben sarışın değilim
    şiddet yanlısı da değilim
    ama beni zorluyosun buna...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar