Böyleyken böyle...


Benim tohumlar kafalarını çıkarıp el sallamaya başladılar, dönem dönem mahsulü fotoğraflayıp ekliycem bloğa. Beni mahçup etmeyin bebekler!!!!!!

::::::::Cuma günü Durucum bana süpriz yaptı, ofise geldi, koltuğuma kuruldu, resim cizdi, dolaştı, yaramazlık yaptı, su istedi, babaya gitti geri geldi, güzeldi, hoşuma gitti. Çok yağmur yağdı akşam üstü. Barajlar tam kapasite doluymuş. Yeter artık, yağmur, sende vurup durma şu cama!
::::::::Bugün ev toplama ve temizlikle geçti. Sabah işlerim bitince Durusultanı Eskihisara götürmeyi düşünüyordum ama işim bitince yine yağmur başladı. Yine de güzel bir gündü. Duru keyifliydi, sabah ben evdeym bugün beraberiz deyince, biraz düşündü, sonra sırıttı, evin içinde ayrılmadı hiç yanımdan bugün. Bi ara bilgisayardan resimlere baktık, Feroşun doğumgünü pastasını yediğimiz resmi gördü, çok bozuldu,
-babamı aldı pastayı, neden aldı, nerde yedi? sorularını arka arkaya sordu ve suratı çok asık ve çok sevimliydi. Kıskandı.
::::::::Havalar ısındı, genelde yürüyerek dönüyorum eve, önceki gün, Duru dışardaydı geldiğimde. Çalıların arkasına saklandım, birden çıktım karşısına, AYSUNNNNN diye bağırarak koşmaya başladı bana doğru? Kucaklaştık, öpüştük, off havamız batmasınnnn!!!
::::::::Geçen hafta Aylinle buluşucaz kadıköyde, bi taraftan da konuşuyoruz tel. da şurdayım, buraya gel fln, kapattık, iki adım yürüdüm, kız cırlamaları geliyo arkamdan,
-canım yaaa nerden çıktın seennn, ya çok değişmişsin, canım sende fln böle bağırışıyolar, cıkcıklayarak bi döndüm, aa bizim Aylinmiş çığırışan, arkadaşını görmüş, sevinmiş.
:::::::Aylinin başının etini yedim, Duruyu calliouyla şopla diye, bi hayli zaman sonra yapmış, sabah Duruhanıma gösterdim, önce ağzını açıp baktı bir süre, sonrada
-ama o benim rüzgargülümdüüüü dedi. Annecim teyze senin için resimlerinizi yanyana yerleştirdi, diye anlattım, çok ta hoşuna gitti. Masaüstü yaptık, nb.u her açışta kocaman açıp ağzını gülüyor.

4 yorum:

  • Doğa diyor:
    5 Nisan 2010 01:31

    bayılıyorum sizin anne-kız ilişkinize .. her yazını okuduğumdada keyif alıyorum cidden ..:) o kadat tatlısınız kiii.. Maşallah diyorum nazar değmesin :)

  • Unknown diyor:
    5 Nisan 2010 02:20

    ÇOKKKK teşekkür ederiz, doğa. acaba değişirmi kuşak çatışmasıdır, ergenliktir bozulurmu aramız diye düşünüyorum bazen, neyse bozulursa bozulur, düzeltiriz napalım, bak kendim sordum kendim cevapladım hehehehheheheh:))))

  • Özden diyor:
    5 Nisan 2010 07:49

    Aysuncum harikasınız, hep böyle olun inşallah...calliouyu hemen ben de yeğenime yapıcam harika olmuş harikaaaa

  • Unknown diyor:
    5 Nisan 2010 12:51

    Özden, beraber büyütücez bu gidişle biz bu kuzuları, bakalım nereye kadar böyle dayanışma halinde yola devam ?

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar