Renk alıştırmaları...

Duru, 8- 9 aylıkken, renkli bir oyuncağın içinden kırmızı arıyı seçip gösteriyordu. Sanırım ezberlemişti. Şimdi 2,5 yaşına girmek üzere. Renkleri tam olarak öğrenemedi henüz. Bazen sorduklarıma ilkinde doğru cevap veriyor ama ikincide yine karışıyor:)
Aslında endişelenmeye başlamıştım renk körlüğü ya da başka bir sorun belirtisi olabilirmi diye ama renklerle oynadıkça oturuyor gibi. Renklerin tonlamalarını ayırt etmek kafa karıştırıyor galiba en çok. Sıkmadan oyuna devam...
Kendi kendine 10 a kadar saymayı öğrendi. Öğretmeye çalışmamıştık. 5'te bazen takılıyor, bazen doğru sayıyor, çocuk programlarından öğrendi büyük ihtimalle.



4 yorum:

  • ayşegül diyor:
    19 Nisan 2010 05:12

    kocaman aferin duru kıza.montessori sitesindende takip ediyorum çok başarılı vede çok tatlı kendileri :)

  • Unknown diyor:
    19 Nisan 2010 07:47

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ AYŞEGÜL, ÇOKKK MUTLU OLSUNLAR EN ÖNEMLİSİ BU BENCE
    SEVGİLER...

  • Özden diyor:
    19 Nisan 2010 13:02

    Aysuncum renkleri oyuna çevirebilirsin mesela mavibir kaleme "aaa bu kalem ne renk, kırmızı kırmızııı" ve kıkırdamalar gelir ardından "diiiil maviiii" "aaaa maviymiş aman bennn nasıl da karıştırdım dimii"
    :) hem eğlenceli hem de çok işe yarar bir öğrenme metodu tavsiye olunur:)))
    öptüm sizi

  • Unknown diyor:
    20 Nisan 2010 00:01

    tşk. ederiz özdencim ama kikirdeme konusunda bi eksiğimiz yok çok şükür :)))) birde herşeyi rengiyle söylüyorum, 'kırmızı topunla oynayalımmı, yeşil elma aldım' vs.. katkısı olur zannımca, öpüyoruz canı ve seni...

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar