gecikmeli hafta sonu...


Bizim bahçedeki vişne ağacı. Beyazları giydi yine. Babam herkes için bir meyve ağacı dikmişti. Elma, armut, kiraz ve vişne var. Hepimiz bir meyve seçmiştik, dikmeden önce, bende vişne istemiştim. En güzeli benim ağacım. Çok meyve veriyor ve vişneleri koyu renkli, kocaman kocaman oluyor. Canım benim. Bitanem. Dikili ağacım benim. Ferhat ta geçen sene Duru için bir nar ağacı dikti. Anneler gününde limon ağacı almıştım benim anneme ve kocamın annesine. Annemdeki, geçen sene küçücük boyuyla iki tane limon vermişti. Bu bahar onuda budayıp bahçeye diktik, bakalım sevicekmi yerini...

Bunlarda sabah balkondan çektiğim külüs.kümülüs bulutları...


Duru hnm, hafta sonu yine sanat dolu bir gün geçirdi. Tiyatro sever gençler, etkinlik peşinde koştular yine. 'Bir temizlik masalı'nı izlemeye gittiler. Bende Aylin ve Ayşeyle buluştum, taksime çıktık, şampiyonda midye dolma ve kokoreç sonrası fransız sokağında takıldık beraber. Ayşenin yeni işini kutladık. Doğum günümüzde dilediklerimiz, gerçekleşti, seneyede birlikte pasta üfleyip dilek tutmaya kara verdik. En alttaki resimde mikemmel profsynel makinada kusursuz bir teknikle çekildi...


0 yorum:

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar