SOBE

Yiğitin annesi, filiz, sobelemiş. Bende hep merak ederdim, sobe neki? mim ne nmk die. Teşekkür ederim Filizcim, öğrenmiş oldum:) Konu, 2009 neden iyi geçti imiş. Yani aslında bilemiyorum, 2009 iyi mi geçti? Bir tatsızlık olmasada vasat bir yıldı diyebilirim. Ferhatçım daha çok ekonomik sorunla boğuştu, malum, küresel kriz! Ben de her zamankinden daha çok eve mahkum bir yıl geçirdim, malum Duru ve uzun kış günleri... Hatırlanmaya değer anlar, Durucumun bize yaşattığı güzellikler ve sağlıklı, mutlu geçirdiğimiz günler elbette...
Sanırım ebe olma sırası da bende. Denizcim, sen ne düşünüyorsun bu hususta ?

1 yorum:

  • a.c diyor:
    14 Nisan 2010 13:27

    Merhaba,
    Galeri Anne'de fotoğrafçı olmak isterseniz lütfen bana yazın. email adresinizi bulamıyorum:(
    annecafede@gmail.com

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar