Bamya Kızartması


Daha önce annemle, yemek yapmak için aldığımız bamyanın içinden çıkan çok iri bamyaları atmak için ayıkladık, annem, kızartalım bunları, tv. da izledim ben deyince, deneyelim dedik, üşenmedik, yumurta, galeta unu, kızgın yağ işlemlerini uygulayarak kızarttık, değişik, sebze cipsi gibi birşey oldu.

Pazar günü de komşu, kendi topladığı bamyaları getirdi anneme ama bunlar hakkaten çok iriler. Yani bitki sıkmış kendini, bamya diil zülfikar kılıç yetiştirmiş bünyesinde. ben yumurtayla galeta ununu karıştırıp kızartmayı denedim, akıllıyım ya, pratik çözüm üreticem ya, bide Ayşeler, gelmiş, top patladı patlıycak, çabuk yapim dedim, ama anladımki ayrı ayrı batırıp kızartmak daha doğru, sos üzerine yapışmıyor böyle. Ben ettim siz etmeyin, ama tadı güzeldi, bence deneyin.

3 yorum:

  • lena ile başbaşa... diyor:
    27 Ağustos 2010 05:22

    denemeli aslında bamyayı çok severim :))iyi günler dilerim

  • Unknown diyor:
    27 Ağustos 2010 06:16

    afiyet olsun şekerim :))))

  • mavii diyor:
    10 Ekim 2011 17:06

    aa ne hoş fikirr eminim güzel olmuştur :))

Yorum Gönder

Datttlu Yorumlar